AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Før jeg ble interessert i damer. Savner tiden da jeg ikke hadde noe som het sexlyst. Savner at meningen med livet var lek og moro. At jeg bare kunne leke med legoklosser, spille super Nintendo, leie vdieofilmer og spill. Leke gjemsel, vannpistol, bilbane. Men så er jeg en voksen mann. Jeg kan ikke bli 5år igjen. Anonymkode: d4c7d...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Har du lyst har du lov 😁 Anonymkode: 62c1a...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 På 7.5.2020 den 21.43, AnonymBruker skrev: Før jeg ble interessert i damer. Savner tiden da jeg ikke hadde noe som het sexlyst. Savner at meningen med livet var lek og moro. At jeg bare kunne leke med legoklosser, spille super Nintendo, leie vdieofilmer og spill. Leke gjemsel, vannpistol, bilbane. Men så er jeg en voksen mann. Jeg kan ikke bli 5år igjen. Anonymkode: d4c7d...e2d Det er faktisk mulig å gjenoppta noen barnslige aktiviteter. Det å være voksen er et rimelig intetsigende og kjedelig spill som aldri ender. Man må bare finne pustepauser fra det. Anonymkode: 5d070...5ab 1
Cinnamondiva Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Vel, om du vil leke med vannpistoler og ha vannkrig så er jeg veldig mye med på det. Gjerne send en pm. 🧚♀️😇 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå