Gjest Spacegirl Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 For 18 dager siden bestilte jeg endel varer hos mpx (digitalkamera, harddisk, tastatur ++), men varene er fortsatt ikke blitt sendt. Jeg har ringt 3 ganger, hver gang får jeg beskjed om at varene vil bli sendt samme dag. Hva i all verden er det som skjer? Er det noen andre her som har erfaring med mpx, gode eller dårlige? Vurderer å kansellere bestillingen, men spesielt digitalkameraet er billigere hos mpx enn hos andre så jeg nøler litt med å gjøre det. Grrr :evil: Blir så irritert!
jolie Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har gode erfaringer. Bestilte digitalkamera der og fikk pakke i posten innen det hadde gått en uke
Veronal Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Jeg er veldig fornøyd med mpx.no. Bestilte kamera på onsdags kveld og på fredag kunne jeg hente det på posten. Var alt du bestilte på lager? På din side på mpx.no kan du 1) se status for bestillingen og 2) følge pakken etter at den er sendt.
Gjest Spacegirl Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Ja alt jeg bestilte var på lager, og det har jeg også fått bekreftet over telefon. Men da tror jeg bare at jeg får være tålmodig . Siden jeg har bestilt et såpass dyrt kamera, syns jeg det er viktig at nettbutikken har god kundeservice hvis det skulle være noe feil slik at jeg trenger å reklamere e.l. Og siden jeg har hørt mye bra om mpx når det gjelder kundeservice, så lar jeg bestillingen bli liggende. Varene kommer vel en eller annen gang Tålmodigheten lenge leve
Gjest Hmm Skrevet 25. juni 2005 #5 Skrevet 25. juni 2005 Hvis alle varene du bestilte var på lager er 18 dager alt for lenge å vente. Høres ikke særlig bra ut.
Arwen Skrevet 25. juni 2005 #6 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har en kompis med dårlige erfaringer med MPX - så jeg hadde vært skeptisk, alt var greit helt til noe var galt med varen/bestillingen, da var det et mareritt å få ordnet opp (noe de faktisk aldri fikk gjort) Jeg villle ikke kjøpt noe derfra.
Gjest Darcy Skrevet 25. juni 2005 #7 Skrevet 25. juni 2005 Og jeg og flere med meg har bare positive erfaringer med MPX
Arwen Skrevet 25. juni 2005 #8 Skrevet 25. juni 2005 Og jeg og flere med meg har bare positive erfaringer med MPX Jeg tror alt er greit så lenge bestillingene kommer og ingenting går i stykker. Tror det er hvis noe går i stykker eller man får en feilbestilling at de kan være vanskelige. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå