Gå til innhold

Stort utstyr spennende eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er damer generelt nysgjerrig å prøve et stort utstyr? La oss si 22-23cm. Hun må jo også tenne på mannen og ha en kjemi. Men er nysgjerrig på hva dere mener hvis det er rent seksuelt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg blir stressa av tanken på hvor lang tid det vil ta å varme opp. Også kommer det til å gjøre vondt likevel. 

• Liker 5
Skrevet

Les gjerne denne:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dumpa en date uten størrelse for litt siden. Skuffelse.

Anonymkode: fade2...2c6

Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Les gjerne denne:

Jeg skrev jo at det også handler om kjemi. Les alt du. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dumpa en date uten størrelse for litt siden. Skuffelse.

Anonymkode: fade2...2c6

Hva lite og evt stort da? 

Skrevet
1 minutt siden, Skeptike skrev:

Jeg skrev jo at det også handler om kjemi. Les alt du. 

Jeg gjorde det... Du leste tydeligvis ikke tråden. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg gjorde det... Du leste tydeligvis ikke tråden. 

Fair enough. Jeg leste bare overskriften og tok en beslutning. Jeg var ute etter raske svar å ikke artikler. 

AnonymBruker
Skrevet

Enda en penistråd?

Anonymkode: cfadc...48e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en penistråd?

Anonymkode: cfadc...48e

Jepp. Det har serr gått 4-5 dager uten en ny penistråd. Trudde at det var over og ut for sånt her på KG. Men jeg har tatt feil før...

Anonymkode: 50807...b51

Skrevet

My bad. Vi kan legge den død. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Skeptike skrev:

My bad. Vi kan legge den død. 

Kvinner syns jevnt over at stor penis er deiligst. Ferdig. 

Anonymkode: 7438d...d1f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm ok. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er forskjellige, og vil derfor like forskjellige ting.
Det finnes ikke en fasit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kvinner er forskjellige, og vil derfor like forskjellige ting.
Det finnes ikke en fasit.

Fasiten 🤗

Anonymkode: 26251...629

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stort utstyr betyr ikke nødvendigvis bra sex. Jeg takler ikke noe over 17 cm. Gjør bare vondt. 12-15 cm er topp for meg. Uansett så er der viktigste eieren. 

Anonymkode: 35a11...3b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, erfaringsmessig er menn med stor penis veldig høye på seg selv og er i tillegg ekstremt sexfikserte uten tanke om kvinnens tilfredsstillelse, men kun for tømming av sin selverklærte fantastisk gode penis. De later til å være mer styrt av penis enn hodet og hjertet tilsammen. De later også til å mangle sosial innsikt og empati. Så nei, jeg foretrekker en med normal størrelse som kan fungere normalt også på andre plan fremfor en gedigen penis uten mye annet å fare med enn seksuelt begjær og tanker rundt å få dekket egne behov rundt dette. Er så lei!

Anonymkode: da8fc...375

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, erfaringsmessig er menn med stor penis veldig høye på seg selv og er i tillegg ekstremt sexfikserte uten tanke om kvinnens tilfredsstillelse, men kun for tømming av sin selverklærte fantastisk gode penis. De later til å være mer styrt av penis enn hodet og hjertet tilsammen. De later også til å mangle sosial innsikt og empati. Så nei, jeg foretrekker en med normal størrelse som kan fungere normalt også på andre plan fremfor en gedigen penis uten mye annet å fare med enn seksuelt begjær og tanker rundt å få dekket egne behov rundt dette. Er så lei!

Kan sikkert stemme det der. Bra innlegg! En bekjent homofil sa det sånn: "menn som er mest fokuserte på hvor svær penis de har, kan som regel ikke tilby noe særlig annet" 😄

Anonymkode: 50807...b51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi med stor, 20+, varierer som alle andre menn. Hvorfor er det slik at de en har ligget med ofte vil ha mer? Neppe fordi en bare er en kuk. En er mye mer enn det, selv er jeg opptatt av å gi, ikke ta. Tao er hva jeg forbinder med sex. Seksuelt lykkelige kvinner er kjekkere å leve med.

Anonymkode: d48fc...b52

AnonymBruker
Skrevet

For min del er virkelig 17 cm maks. Alt over er som oftest mer mas enn kos å ha seg med. Blir altfor mange begrensinger. 
Over 20 cm hadde ikke vært aktuelt! 

Anonymkode: 73ce8...4de

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...