AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hei! Skal begynne å jobbe som spesialpedagog i bergen kommune og lurer på hva jeg får ansiennitet for? Alt arbeid? (Butikk feks?), helsefaglig? (Personlig assistent, støttekontakt osv) eller kun jobb i kommunen (Bergen kommune eller alle kommuner)? Noen som vet? Anonymkode: 4cfdf...336 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Jobbet i sund kommune. Fikk ansiennitet for alt av arbeid, selv i reduserte stillinger. Jobber man 20 % i et år, får man 1 års ansiennitet f.eks for det året. Fikk også 3 års ansiennitet for barn. Hadde først permisjon, og var deretter arbeidsledig i 2 år, men var da "hjemme med barn" selv om barnet var i bhg. Hadde ingenting å si. Men det er nødvendig å ha attester som viser varigheten på arbeidet Anonymkode: 93534...76a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Her i vår kommune tror eg vi får medregnet all ansennietet i ufaglærte stillinger, men stillinger som krever utdanning regnes kun relevant arbeid for utdanningen med i ansennieteten. Har du jobbet 4 år på 25% hvert år så teller det som 1 år ansennitet tror eg. Jeg har f.eks jobbet siden 2014 og har 3 år ansenietet siden jeg jobbet korte stillingsprosenter Anonymkode: f6fb3...682
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 Jeg jobber i kommunen som ufaglært og har annsienitet for alt arbeid jeg har gjort tidligere og for å ha vært hjemme med barn. Tar jeg fagbrev som helsefagarbeider tror jeg det er sånn at jeg mister all ansiennitet som ikke har med helse å gjøre. Mulig jeg tar feil, men er sånn jeg har forstått det. Anonymkode: 0199d...873
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #6 Skrevet 8. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobber i kommunen som ufaglært og har annsienitet for alt arbeid jeg har gjort tidligere og for å ha vært hjemme med barn. Tar jeg fagbrev som helsefagarbeider tror jeg det er sånn at jeg mister all ansiennitet som ikke har med helse å gjøre. Mulig jeg tar feil, men er sånn jeg har forstått det. Anonymkode: 0199d...873 Samme i vår kommune også Anonymkode: f6fb3...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå