Gå til innhold

Åpnes arbeidsplasser for oss på hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvor har du det fra? det var ikke det de sa på den pressekonferanse jeg så på i går

Anonymkode: bc841...390

Det var svar på en som svarte på min kommentar og så svarte jeg hun tilbake. Dette gjelder MIN jobb, deres tolkning av fhi anbefalingene og det som er bestemt for oss. Hvor jeg har det fra? Intranett og Mail fra direktøren på jobb. 

Anonymkode: 9fefd...379

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss må alle tilbake på jobb nå, også de som må reise kollektivt 🤦‍♀️

Spør du meg er det helt høl i huet, da man ved å åpne opp alt samtidig ikke kan ha kontroll på hvilken effekt de forskjellige tiltakene har på smitteraten. Først burde vi fått tid til å se effekten av skoleåpningen, så kunne vi blitt kalt tilbake til kontoret 🙄🤦‍♀️

Jeg kan forresten gjøre jobben min akkurat like godt, og mer effektivt, hjemmefra. 

Anonymkode: ac47b...9ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss må alle tilbake på jobb nå, også de som må reise kollektivt 🤦‍♀️

Spør du meg er det helt høl i huet, da man ved å åpne opp alt samtidig ikke kan ha kontroll på hvilken effekt de forskjellige tiltakene har på smitteraten. Først burde vi fått tid til å se effekten av skoleåpningen, så kunne vi blitt kalt tilbake til kontoret 🙄🤦‍♀️

Jeg kan forresten gjøre jobben min akkurat like godt, og mer effektivt, hjemmefra. 

Anonymkode: ac47b...9ff

Veldig enig og samme her. 

Anonymkode: 9fefd...379

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser vi er flere som jobber samme sted..

de fleste av mine kollegaer er forberedt på hjemmekontor til over sommeren. Vår leder sender i alle fall slike signal

Anonymkode: 04ebc...c9c

Her får vi blandede signaler. Hadde vært greit om den sentrale ledelsen bare satte en dato. Slik som det er nå blir det vel mye usikkerhet blant folk. Ulike steder får jo ulike signaler...

Jeg skjønner godt den som spurte om beslutningsgrunnlag på intranett, men vil ikke gjøre meg selv vanskelig.

Anonymkode: 7c3c3...f47

• Liker 1
  • Opprett ny...