Gå til innhold

barnehagehverdagen kommer tilbake på mandag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For datteren min sin del elsker jeg barnehagen slik den er nå. Hun er 1,5 år og de har gjort det slik at det er 3 faste voksne og 6 barn sammen. De er alle sammen like gamle og har ca samme tempo og forståelse for ting. Hun stortrives og har det så fint! De større barna kan noen gang bli litt "voldsomme". Nå får de små leke sammen i sitt tempo og har få andre voksne og barn som de forholder seg til. Hun griner aldri når jeg leverer henne lenger og er utålmodig etter å få gå inn og vaske hendene sine og komme inn til de andre. Bare smil og glede.
For meg så er det kjempe stress da det lager mye stress på jobben min at jeg ene uken må komme senere, andre uken må gå mye før fra jobb, jeg må skaffe en ekstra på jobb for å dekke mine vakter, spesielt når jeg må gå mye tidligere. Og jeg ligger langt bak med arbeidsoppgavene mine.
På tross av mitt stress så er jeg fornøyd slik det er, for datteren min stråler som en sol hver dag når jeg leverer og henter, hun blomstrer i det miljøet som er nå. Barnehagene har løst dette på en strålende måte syns jeg ❤️

Anonymkode: db123...7a1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også bhg sånn som den er nå. Og med hjemmekontor og kortere åpningstid så går det greit. Slipper reisetid til jobb, far leverer og jeg henter. Jeg starter tidlig på morgenen med hjemmekontor så er jeg ajour til tidlig henting. Far jobber tilsvarende lenger mens jeg henter. 

Anonymkode: ea9c2...f29

• Liker 3
  • Opprett ny...