Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i slutten av 20-årene, og har alltid bare holdt meg til mascara i hverdagen og eyeliner i tillegg på fest. Ordner bryn også, men her stopper dessverre kunnskapen. 

Huden min føles litt fet når jeg kjenner på den, men det rare er at den blir seende veldig tørr ut med foundation på - selv med ansiktskrem og primer under. 
Er det slik at jeg bør peele huden noen ganger? Hvordan kan jeg oppnå et glatt og jevnt resultat med foundation? Det samme skjer med BB-krem.

Renser kun med Garnier Micellar rensevann. Bruker Clinique Moisture Surge 72h ansiktskrem. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud og føler fundation osv alltid blir "flassete" og ekkel.... det jeg bruker nå er Instaglow CC cream peachy fra The Body Shop og Bare Minerals fundation pudder 😄 Også bruker jeg litt highlights eller blush om jeg skal pynte meg litt ekstra haha.... Har egentlig bare gitt opp foundation

Skrevet
13 minutter siden, Månestråle2 said:

Jeg har veldig tørr hud og føler fundation osv alltid blir "flassete" og ekkel.... det jeg bruker nå er Instaglow CC cream peachy fra The Body Shop og Bare Minerals fundation pudder 😄 Også bruker jeg litt highlights eller blush om jeg skal pynte meg litt ekstra haha.... Har egentlig bare gitt opp foundation

Takk for gode tips! Jeg må spørre, er jo helt grønn med slik, bruker du foundation pudder over cc-krem eller hver for seg? 😊

Er uansett ikke veldig fan av den tunge følelsen enkelte foundation kan gi, så jeg har sett litt på pudderform av det. Kanskje jeg burde gitt det et forsøk ☺️

Skrevet
21 timer siden, randomm skrev:

Hei!

Jeg er i slutten av 20-årene, og har alltid bare holdt meg til mascara i hverdagen og eyeliner i tillegg på fest. Ordner bryn også, men her stopper dessverre kunnskapen. 

Huden min føles litt fet når jeg kjenner på den, men det rare er at den blir seende veldig tørr ut med foundation på - selv med ansiktskrem og primer under. 
Er det slik at jeg bør peele huden noen ganger? Hvordan kan jeg oppnå et glatt og jevnt resultat med foundation? Det samme skjer med BB-krem.

Renser kun med Garnier Micellar rensevann. Bruker Clinique Moisture Surge 72h ansiktskrem. 

En god hudpleierutine er viktig for at huden skal være et godt underlag for sminke.,og både hupleieproduktene og smiinken må passe til hudtypen din for å få et best mulig resultat.

Hvordan ser huden din ut ellers? Er den jevn i hudtonen og uten urenheter, eller har du store porer/sorte prikker,rødhet eller flassing, eller blanke/fete områder? Føler du deg "stram' i maska etter rens og før fukt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...