Gjest Bangle Skrevet 25. juni 2005 #1 Skrevet 25. juni 2005 Kan jeg bruke dette? Jeg bor i Nord-Norge, så det er jo aldri varmt uansett. Hva med om kvelden?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 Brukte det både i går og i forgårs til skjørt, og jeg bor lengst sør så det funker det! Men fy så varmt og klamt!
Gjest hfhgfd Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Jeg bruker det noen ganger. For tiden er det bare regn og iskaldt her jeg bor så da ser jeg ikke problemet. Men jeg tar de letteste, uforede. Sandalene står urørt i år..
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Er i nord-norge selv nå, men synes fortsatt det ser altfor merkelig ut. Om dagen i hvert fall. Kan fungere ute på byen, men synes sandaler er bedre egnet. Selv om det kan være litt kaldt av og til.
Girl-Next-Door Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 Jeg har lagt bort alle mine støvletter for sommeren selv om jeg oppholder meg i Nord Norge for tiden (og her er det ikke sommervær....). Synes det er mye finere med små sko og sandaler (med hæler selvsagt).
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2005 #6 Skrevet 26. juni 2005 Støvletter ser faktisk best ut til korte skjørt enn bittesmå sko (iallfall på meg som har komplekser for tynne og lyse bein) og de er jo tynne i stoffet selv disse støvlettene, så! Men synes flesteparten det bare ser jalla ut tør vel ikke jeg gå slik mer!
Gjest seroxata Skrevet 26. juni 2005 #7 Skrevet 26. juni 2005 jeg bruker støvletter iallefall.. senest i dag faktisk...
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Bruke støvletter til skjørt og kjoler på sommeren jeg også. Som oftest på kveldstid, med strømpebukse (tynne brune) under. Synes det er fint, jeg :-)
aline Skrevet 27. juni 2005 #9 Skrevet 27. juni 2005 kunne ikke tenkt meg å bruke støvletter på sommeren, det blir for varmt for meg. og jeg hater å være klam på bena, bruker heller så lite som overhode mulig på beina. synes det ser litt rart ut med støvletter nå i 20 plussgrader og sol, men bryr meg ikke nevneverdig mye om hva andre, ukjente gjør.
Hu i Svingen Skrevet 27. juni 2005 #10 Skrevet 27. juni 2005 Støvletter er da en fin måte å holde seg varm på i den norske sommeren - ikke akkurat tropetemperaturer her. Det ender jo ofte med at de som tropper opp på f.eks. grillfest i kjole og sandaler uansett må ikle seg den lekre og praktiske allværsjakken så snart sola går ned. Er du kald på føttene så fryser du på resten av kroppen også.
aline Skrevet 27. juni 2005 #11 Skrevet 27. juni 2005 - ikke akkurat tropetemperaturer her. bor vi i samme land tro? her er det atten/nitten grader på balkongen og ute ellers sent på kvelden, og det er ikke lenge til det blir tropenatt.
Hu i Svingen Skrevet 27. juni 2005 #12 Skrevet 27. juni 2005 bor vi i samme land tro? her er det atten/nitten grader på balkongen og ute ellers sent på kvelden, og det er ikke lenge til det blir tropenatt. Hehe - synes ikke det er så voldsomt med atten/nitten grader når det liksom skal være sommer. 25 er OK, men tropenetter kan jeg godt klare meg uten. Det kan jo ha noe å gjøre med at jeg nettopp har kommet hjem fra Cuba hvor det var tropisk vaaarmt - og nå synes jeg det er ganske så kjølig her hjemme... 8)
aline Skrevet 27. juni 2005 #13 Skrevet 27. juni 2005 atten nitten grader i ti tiden på kvelden synes jeg er varmt nok jeg da, har jo søren meg 26 grader inne... :o synes det blir fryktelig varmt jeg. det er godt og vel 25 her på dagtid. (tyve om natten regnes vel som tropenatt, så vi ligger ikke langt unna)
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2005 #14 Skrevet 27. juni 2005 Det kan du gjerne bruke, og i hvert fall i Nord-Norge!
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2005 #15 Skrevet 28. juni 2005 Bruker gjerne i gråvær fx. I solskinn orker jeg ikke det, da er det stringsandaler.
Sienna Skrevet 28. juni 2005 #16 Skrevet 28. juni 2005 bor vi i samme land tro? her er det atten/nitten grader på balkongen og ute ellers sent på kvelden, og det er ikke lenge til det blir tropenatt. Vel, i Nord-Norge har de visst hatt rundt 10 grader og regn den siste uka. Du vet, det hender at det er visse temperaturforskjeller også innad i et land.
aline Skrevet 28. juni 2005 #17 Skrevet 28. juni 2005 Vel, i Nord-Norge har de visst hatt rundt 10 grader og regn den siste uka. Du vet, det hender at det er visse temperaturforskjeller også innad i et land. jepp, og da hadde jeg kunnet hatt det og! men hu i svingen bor IKKE i nordnorge som jeg vet altså!! det er snø i endel fjell enda, så det er helt klart steder i norge der sommern ikke har satt skikkelig inn enda.
Gjest Bangle Skrevet 28. juni 2005 #18 Skrevet 28. juni 2005 Men hvor varmt må det være før dere slutter å bruke støvletter? Et konkret eks: I morgen er det meldt rundt 10-12 grader og sol her. Ville dere brukt det da?
aline Skrevet 28. juni 2005 #19 Skrevet 28. juni 2005 personlig, nei. men jeg bruker ikke støvletter annet en på vinteren uansett, jeg er varm uansett og går mye så jeg foretrekker så lite og lett som mulig på bena, spesiellt så lenge jeg kan, altså på sommeren hvor jeg ikke trenger det pga snø etc. men er det overskyet, man er typen til bruke støvletter, og har ett antrekk som gjør seg med støvletter, så er det vel ikke noe problem?
Alterna Skrevet 28. juni 2005 #20 Skrevet 28. juni 2005 Jwg bruker de utenpå jeans jeg, og bryr meg lite om hva andre måtte mene - her er det bare regn og kaldt uansett! da ser det teitere ut med sommersandaler i sølepyttene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå