AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Jeg har en kollega på jobb som sender ut noen spesielle vibber. Jeg føler at han har en ting for meg og jeg er ikke interessert da jeg allerede har samboer som jeg er veldig glad i, men jeg er jo ikke sikker på om han kollegaen bare er innmari ensom eller hva jeg skal tenke. Hva gjør at jeg føler så her? Vel for det første så liker han absolutt alt jeg legger på facebook, enten det er om katten min, eller om det er vitenskapeliger artikler eller hva det nå skulle være. Samboeren min vil ikke være på Facebook, så jeg deler ikke mange bilder av oss i lag. Aner ikke om han hadde likt det også. Han sier ting som føles veldig som et hint. For eksempel, snaket han med en annen person om noe og så så han rett i øynene mine og smilte og sa "man kan fort se om noen er veldig spesielle". Eller for eksempel når jeg snakker om samboeren min, så samenligner han seg selv. "Åja, han kan ikke sveise, men det kan jeg", "Så han sover lenge om helgene? Jeg er som deg, står opp tidlig og kommer i gang med dagen".. Synes slike kommentarer er litt merkelige. Han gnir meg på ryggen så og si hver dag. Synes det er litt rart. Det er bare ryggen liksom, men det er ingen andre som gjør slikt. Har flere episoder som virker litt merkelige, men vil ikke si for mye i tilfelle jeg blir kjennt igjen. Jeg vet ikke hvordan gjøre det tydelig at jeg ikke er interessert i han på den måten, uten å si det direkte. Han har jo møtt samboeren min. Er han bare veldig ensom eller synes også dere som at det virker som han liker meg? Anonymkode: fea2c...a40
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Han er interessert og vil sikkert mye mer med deg. Anonymkode: 96ab6...d89 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Hallo, han flørter! Flørting er IKKE ensbetydende med følelser! Han syns nok du er pen og sjarmerende, og få ting er mer spennende enn å flørte med ei vakker dame og se om en får respons. Tviler på han sitter hjemme og tegner hjerter rundt navnet ditt. Anonymkode: ed762...673 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Fremheve seg selv og dytte ned fyren du allerede har er et klart tegn på at han vil ha deg. Han gjør alt for å legge frem hvor mye mer likhet det er mellom deg og han, enn deg og fyren din. Anonymkode: cb57e...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Tja, følelser var kanskje litt sterkt ord... men hva kan jeg gjøre med det? Hvordan får jeg han til å forstå at jeg ikke vil noen vei med han uten at jeg skriver det sort på hvitt? Dette har vart noen måneder nå. -TS Anonymkode: fea2c...a40
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Hadde noe lignende situasjon som deg, ts. Atet som at jeg ikke skjønte hintene hans. Fortalte min kollega om min mann , og hvor flott han var ved hver minate anledning 😁 Har juget et par ganger om at mannen min kjøpte blomstrer til meg.. fortalte at han var hjelpsom, støttende, romantisk, at vi skulle se film og kose oss i kveld etc.. Sa at jeg elsket mannen min. Tror kollegaen min ble temmelig lei til slutt av å høre om mannen min hele tiden og tok avstand fra meg😂 Anonymkode: 4d6bd...41b 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 Hvordan reagerer du når han sier sånne ting og stryker deg på ryggen og sånt da? Anonymkode: 021ca...d89 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #8 Skrevet 8. mai 2020 Han er interessert. Men det er ikke synonymt med at han er ensom. Det er to forskjellige ting. Anonymkode: 38254...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #9 Skrevet 8. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan reagerer du når han sier sånne ting og stryker deg på ryggen og sånt da? Anonymkode: 021ca...d89 Jeg later som ingenting. Sier ikke noe på det. Hender jeg rynker på øyenbrynene. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er interessert. Men det er ikke synonymt med at han er ensom. Det er to forskjellige ting. Anonymkode: 38254...6ab Nei, det er ikke synonymt nei, men han bor alene kjempenært jobben og det høres ikke ut som han har mange venner som besøker han så ofte. Tror de fleste vennene hans bor i andre land eller jobber der vi jobber. Mulig han er ensom og klinger seg på all menneskelig kontakt -TS Anonymkode: fea2c...a40
tangent Skrevet 8. mai 2020 #10 Skrevet 8. mai 2020 Stryking på rygg bør du slå ned på altså. Det er få grunner til å ta på en kollega i hverdagen. "Kan du la være å ta på ryggen min? Jeg blir ukomfortabel." Da har du lett sagt at du ikke ønsker noe mer også. 1
Apis Skrevet 8. mai 2020 #11 Skrevet 8. mai 2020 Jeg er ikke en fysisk person og liker ikke å bli tatt på, ville jeg sagt, er avhengig av stor personlig plass 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #12 Skrevet 8. mai 2020 53 minutter siden, tangent said: Stryking på rygg bør du slå ned på altså. Det er få grunner til å ta på en kollega i hverdagen. "Kan du la være å ta på ryggen min? Jeg blir ukomfortabel." Da har du lett sagt at du ikke ønsker noe mer også. Dette. Når du ikke stopper han, så oppfordrer du jo til at han kan fortsette TS. Nevner du mannen din ofte? Snakker du om han i kun positiv forstand? Anonymkode: 106d1...55b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #13 Skrevet 8. mai 2020 Du må bare svare han hardt og frekt. Opplevde det samme med svoger faktisk, sykeste jeg har opplevd. En storebror som fremhever seg selv og går etter dama til lillebror. Fortalte meg så mange grunner til at han var bedre for meg enn broren sin. I starten ble jeg bare satt ut, men svarte alltid med hvorfor jeg liker kjæresten best. Tilslutt brøyt jeg omtrent all kontakt med svoger. Anonymkode: cb57e...ef5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #14 Skrevet 9. mai 2020 Prøv å legg ut par bilder på Facebook da vel. Noen som viser hvor fint du har det. Og få typen din til å sende deg blomster på jobben neste gang du har bursdag 😉 Anonymkode: a9aee...621
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #15 Skrevet 9. mai 2020 Det med ryggen ville jeg sagt fra om, det er ikke innenfor på en arbeidsplass. Jeg hadde også blokkert på face. Spør han sier du at du tok en runde og fikset et klarere skille mellom privatliv og det profesjonelle liv. Og; "jeg er som deg, liker å stå opp tidlig" Svar; "jeg synes det er fantastisk å være forskjellige her, det er så godt å få en rolig stund på morgenen" Dette i kombinasjon vil føre til at han raskt gir seg. Uansett om han egentlig ikke mener noe med det, om han bare flørter, eller om han er oppriktig betatt. Anonymkode: 0cd36...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå