AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Har ingen tatoveringer og er i 30-årene. Føler at jeg er en av få som ikke har tatoveringer. Anonymkode: 60195...73d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Har tatovringer. Alle tatt i tredveårene. Elsker dem🤗 Høyskoleutdannet Anonymkode: f4c6b...495 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Er jo slik med trender, alle følger etter. Synes de fleste jeg ser kunne tatt seg mer tid når de først velger å tattovere seg, fryktelig mye stygt/banalt. Anonymkode: 6cf72...ce4 2
Khadira Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er jo slik med trender, alle følger etter. Synes de fleste jeg ser kunne tatt seg mer tid når de først velger å tattovere seg, fryktelig mye stygt/banalt. Anonymkode: 6cf72...ce4 Vel, det er jo din mening, da. Alle som tar tatoveringer er forhåpentligvis klar over at det er permanent og tar ting de synes er fint. Men for å svare deg da, ts, så synes jeg også det ser ut som om veldig mange har tatoveringer. Vet ikke om det er en spesifikk greie for Oslo, da. 1
blasfeminist Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 (endret) Tror ikke jeg har møtt noen som er fornøyde med (nesten) noe de tatoverte for tjue år siden. Unntaket er gjerne familierelaterte greier. Endret 7. mai 2020 av blasfeminist 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Tatoveringer ser bare kult ut på artister. Vanlige folk ser det bare rart ut. (De som har en mening, synes jeg er greit, men de som gjør det bare for å se hipp ut, njaaa) Anonymkode: cad61...927
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 Er så glad jeg ikke har en eneste tatovering! 😃 Gleder meg til det er totalt ut , og at de som er uten blir beundret for sin karakter og reine hud 🤣👍 Anonymkode: d9eaa...071 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 2 minutter siden, blasfeminist skrev: Tror ikke jeg har møtt noen som er fornøyde med (nesten) noe de tatoverte for tjue år siden. Unntaket er gjerne familierelaterte greier. Jeg var 28 da jeg tok min første. Har nå 10 tilsammen. Ganske små. Alle betyr noe. Er nå 50. Angrer på ingen. Anonymkode: ae6b5...659 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er så glad jeg ikke har en eneste tatovering! 😃 Gleder meg til det er totalt ut , og at de som er uten blir beundret for sin karakter og reine hud 🤣👍 Anonymkode: d9eaa...071 Karakter? Hva mener du? Anonymkode: ae6b5...659 2
blasfeminist Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg var 28 da jeg tok min første. Har nå 10 tilsammen. Ganske små. Alle betyr noe. Er nå 50. Angrer på ingen. Anonymkode: ae6b5...659 Så bra! Er du fornøyd med dem, også, eller ville du gjort dem annerledes i dag? Skjønner godt at mange ikke angrer også.
herzeleid Skrevet 8. mai 2020 #11 Skrevet 8. mai 2020 Jeg tror nok ikke egentlig det er fult så vanlig som en får inntrykk av, men at det er veldig vanlig i enkelte miljøer og at en dermed kan få det inntrykket, avhengig av hva en følger med på og hvor en oppholder seg. Eksempelvis har jeg inntrykk av at det nærmest er obligatorisk for "paradise-folket" (mest ut av fordommer da jeg aldri har sett en full episode), samtidig som jeg opplever at det i min egen krets, der de aller fleste har gode utdannelser og jobber og har levd et litt annet liv, er veldig uvanlig. Jeg har nevnt eksempelet før, men da jeg under studietiden hadde en deltidsjobb "på gulvet" slo det meg hvor mange av de som jobbet der permanent som hadde tatoveringer og hvordan det virket å være normen blant disse, mens det blant de som jobbet der mens de studerte og mine medstudenter var betraktelig mer uvanlig. Dette er så klart bare mine observasjoner, så det hadde vært interessant om det fantes noen studier rundt hvilke strata i befolkningen tatoveringer er mest utbredt i og hvilke parametre som henger sammen med tatoveringer. Uansett er poenget mitt at selv om det kan virke som om "alle" har tatoveringer, tror jeg det henger veldig sammen med miljø og at det nok ikke er fult så vanlig som en kan tro.
Rowan Skrevet 8. mai 2020 #12 Skrevet 8. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så glad jeg ikke har en eneste tatovering! 😃 Gleder meg til det er totalt ut , og at de som er uten blir beundret for sin karakter og reine hud 🤣👍 Anonymkode: d9eaa...071 Det som er fint er at vi som elsker tatoveringer ikke bryr oss om at det er "ut" for vi tok dem ikke bare for å følge en trend. Til TS: jeg kjenner bare en person med tatoveringer, men det er kanskje ikke så vanlig i studentmiljøet. Og jeg tror i tillegg "vanlige" folk som har tatoveringer har de på skjulte plasser så de ikke synes i hverdagen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #13 Skrevet 8. mai 2020 16 timer siden, Nightcrawler skrev: Vel, det er jo din mening, da. Alle som tar tatoveringer er forhåpentligvis klar over at det er permanent og tar ting de synes er fint. Men for å svare deg da, ts, så synes jeg også det ser ut som om veldig mange har tatoveringer. Vet ikke om det er en spesifikk greie for Oslo, da. Det virker ikke akkurat slik, jeg ser flere og flere tatoveringssjapper som også reklamerer for fjerning av tatoveringer. Lukrativ bransje, med andre ord Anonymkode: 8487b...eea
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #14 Skrevet 8. mai 2020 16 hours ago, Nightcrawler said: Vel, det er jo din mening, da. Alle som tar tatoveringer er forhåpentligvis klar over at det er permanent og tar ting de synes er fint. Men for å svare deg da, ts, så synes jeg også det ser ut som om veldig mange har tatoveringer. Vet ikke om det er en spesifikk greie for Oslo, da. Tenk om folk skulle valgt en frisyre de måtte ha resten av livet. Alle fra 80-tallet: hockeysveis. Det var veldig fint. På 80-tallet. Anonymkode: 51adf...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #15 Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk om folk skulle valgt en frisyre de måtte ha resten av livet. Alle fra 80-tallet: hockeysveis. Det var veldig fint. På 80-tallet. Anonymkode: 51adf...4dc Hvorfor ikke? Anonymkode: 60195...73d 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #16 Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Anonymkode: 60195...73d Trump med hockeysveis. Jens Stoltenberg med hockeysveis. Osv, osv. Anonymkode: 51adf...4dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå