Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto nettopp inn på Normal  og plutselig kommer det en godt voksen mann  byksende over gulvet rett mot meg, og i løpet av et sekund måtte jeg hoppe til siden hvis ikke hadde vi kollidert.

Jeg blir så forbanna når folk løper inn i butikken og nesten løper på oss andre, bare fordi de skal skynde seg, eller de bare beveger seg sånn. 

Jeg er veldig skvetten og skvetter til når noen nesten løper meg ned.  Jeg har operert nakken min og den er ustabil, så jeg tåler ikke sånne bråstopp. 

Jeg synes det er ubehagelig når fremmede kommer sånn brått på, og i alle fall nå når vi skal holde litt avstand. Ikke alle kan unnskylde seg med at de er narkomane eller alkoholikere heller.. 

Aaaaa jeg blir så irritert på dustefolk! 

Anonymkode: a2fa7...340

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter du mye med at folk løper i butikken? Jeg må si at dette var en forunderlig problemstilling jeg aldri har slitt med før, ikke engang tenkt over tror jeg.

Han hadde vel dårlig tid da.

Ev. så kan det jo hende du er en smule sensitiv her, siden jeg aldri har opplevd det før. Eller at jeg går med skylapper kanskje?

Anonymkode: 9f08e...f27

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

plutselig kommer det en godt voksen mann  byksende over gulvet rett mot meg, og i løpet av et sekund måtte jeg hoppe til siden hvis ikke hadde vi kollidert.

Jeg må bare flire, dette virker voldsomt, og måtte nok sett ut som en komisk situasjon basert på hvordan du beskriver den. Folk som bykser rundt inne på Normal, andre som hopper rundt for å unngå kollisjoner - hvilken Normal er du på egentlig, om du vil dele? 😄 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare flire, dette virker voldsomt, og måtte nok sett ut som en komisk situasjon basert på hvordan du beskriver den. Folk som bykser rundt inne på Normal, andre som hopper rundt for å unngå kollisjoner - hvilken Normal er du på egentlig, om du vil dele? 😄 

Normal på Laksevåg Senter i Bergen. 

Det som gjør meg forbanna er at de bare tenker på seg selv, de dulter borti folk, sier ikke unnskyld engang. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Normal på Laksevåg Senter i Bergen. 

Det som gjør meg forbanna er at de bare tenker på seg selv, de dulter borti folk, sier ikke unnskyld engang. 

Ts

Er det flere enn han du nevner som oppfører seg sånn, siden du skriver "de"?

Anonymkode: ac0e3...cad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn han du nevner som oppfører seg sånn, siden du skriver "de"?

Anonymkode: ac0e3...cad

Ja jeg møter folk i butikker som nesten løper meg ned, i alle fall en gang per uke. Jeg er en observatør også er jeg nok redd for at noen skal dulte borti meg pga nakken.

Alle kan være uheldig å komme borti noen inne på en trang butikk, men å komme i full fart og nesten kollidere med andre folk det er uhøflig og folk gidder ikke å si unnskyld så ofte. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er muligens et isolert problem i Laksevåg 😂 jeg har aldri opplevd at noen har nærmest løpt meg ned på normal. Heller folk som går sååå sakte og tar opp all plass sånn at det er umulig å snike seg forbi uten å spørre dem om å flytte seg. Men så handler jeg på Lagunen 🤷‍♀️

Anonymkode: def42...e98

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hater at normalbutikkene er så trange! Hvorfor?!

Anonymkode: 27204...275

Gjest Forumhei
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sto nettopp inn på Normal  og plutselig kommer det en godt voksen mann  byksende over gulvet rett mot meg, og i løpet av et sekund måtte jeg hoppe til siden hvis ikke hadde vi kollidert.

Jeg blir så forbanna når folk løper inn i butikken og nesten løper på oss andre, bare fordi de skal skynde seg, eller de bare beveger seg sånn. 

Jeg er veldig skvetten og skvetter til når noen nesten løper meg ned.  Jeg har operert nakken min og den er ustabil, så jeg tåler ikke sånne bråstopp. 

Jeg synes det er ubehagelig når fremmede kommer sånn brått på, og i alle fall nå når vi skal holde litt avstand. Ikke alle kan unnskylde seg med at de er narkomane eller alkoholikere heller.. 

Aaaaa jeg blir så irritert på dustefolk! 

Hold deg hjemme, samfunnet er tøft

AnonymBruker
Skrevet

Han misforsto sikkert, trodde butikken het UNormal.

Anonymkode: 35f0e...ca2

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater at normalbutikkene er så trange! Hvorfor?!

Anonymkode: 27204...275

Fordi da kan de få mest mulig varer inn på minst mulig plass. Da betaler de mindre i leie, fordi lokalet er mindre. De kan også ha reduserte lønnskostnader fordi det ikke trengs mange til å ha kontroll og oversikt i butikken. 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Forumhei skrev:

Hold deg hjemme, samfunnet er tøft

Nei, vet du hva. Alle bør vise normal folkeskikk og ta hensyn til andre. Hva er så forbanna vanskelig med det? Det er disse ubehøvla gærningene som burde holde seg hjemme😡

• Liker 2
Gjest Forumhei
Skrevet
9 timer siden, OPIgirl skrev:

Nei, vet du hva. Alle bør vise normal folkeskikk og ta hensyn til andre. Hva er så forbanna vanskelig med det? Det er disse ubehøvla gærningene som burde holde seg hjemme😡

Hender jeg må løpe selv.. fort som fy Å kjøpe sjokolade ( når kona har perioden sin). Han var sikkert bare stresset😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blokkert veien med vilje.

Anonymkode: a4d28...2b3

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2020 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Ja jeg møter folk i butikker som nesten løper meg ned, i alle fall en gang per uke. Jeg er en observatør også er jeg nok redd for at noen skal dulte borti meg pga nakken.

Alle kan være uheldig å komme borti noen inne på en trang butikk, men å komme i full fart og nesten kollidere med andre folk det er uhøflig og folk gidder ikke å si unnskyld så ofte. 

Ts

Du er en observatør...?

Anonymkode: cb3ec...c3f

• Liker 6
Skrevet

Dette er muligens et isolert problem i Laksevåg 😂 jeg har aldri opplevd at noen har nærmest løpt meg ned på normal. Heller folk som går sååå sakte og tar opp all plass sånn at det er umulig å snike seg forbi uten å spørre dem om å flytte seg. Men så handler jeg på Lagunen 🤷‍♀️

Anonymkode: def42...e98

Herregud JAA, det er så sykt irriterende, går jo ikke an å komme forbi og så går de å kikket alle andre veier og tror de er alene i butikken (verden). 
Heller en som nesten løper i meg enn å havne bak en sinke. 

TS, sånn et det innimellom, man har dårlig tid noen ganger, men man burde alltid beklage seg om man dulter til noen.
Vet hvordan det er å sprette for lite men da må man bare være litt observant.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en observatør...?

Jeg ser på menneskene rundt meg og legger merke til hvordan de oppfører seg. 

Ts

Skrevet (endret)

Ts

I all verden, men dere bergensere er vel kjent for å ikke være så redd (som østlendinger) for å bry andre. 🤭

Huff, høres slitsomt ut. Hadde blitt irritert selv. 

Endret av Rant
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på menneskene rundt meg og legger merke til hvordan de oppfører seg. 

Ts

Jaha. Ville ikke kalt dette observatør, men normal mennesklig adferd.

Mulig du er noe høy på deg selv, eller veldig spesiell.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
On 5/7/2020 at 4:48 PM, AnonymBruker said:

Ts

Dette var rart, tror aldri jeg har blitt løpt ned i en butikk noensinne. Hender det kommer noen barn foreldrene ikke har kontroll på, men ellers er det fint lite løping. Når det gjelder Normal skulle jeg ønske de laget butikkene sine sånn at man slapp å gå rundt hele bare for å få tak i en vare. En snarvei eller to hadde vært fint.

Anonymkode: 5171c...006

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...