Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #61 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #62 Del Skrevet 15. oktober 2003 :o Ja du er helt uaktuell, så ikke prøv deg! Men Lasse der i mot :blunke: Glammy SUUUUZ, ai låv ju!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #63 Del Skrevet 15. oktober 2003 SUUUUZ, ai låv ju!!! At your service maddam! *leter med lys og lykter* Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #64 Del Skrevet 15. oktober 2003 ja han stiller vel meeeeget villig opp til å bl ridd en gang i blandt kjenner jeg ham rett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #65 Del Skrevet 15. oktober 2003 At your service maddam! *leter med lys og lykter* Suz :blunke: OOOOOh du vakre gode søte!! Takker!!! Fniiis! Har ikke så mange store krav vet du, midd og lus og syltetøy, alt er OK!! Ikke despo, ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #66 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ikke despo' date=' ass [/quote'] Det er klart du ikke er desp lille, søte du Hm... fant en fin en borti en fillehaug her... Kom og titt på'n. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #67 Del Skrevet 15. oktober 2003 ja han stiller vel meeeeget villig opp til å bl ridd en gang i blandt kjenner jeg ham rett.... Hmmmmmmmm, du tror ikke han brekker da? Han er jo litt liten. Lasse-Liten og sånn, lissom Du Suz, hvilken fillehaug? Er han en Ånd???? De bor jo i fillehauger, har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #68 Del Skrevet 15. oktober 2003 Pers i knebøy: 250 kilo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #69 Del Skrevet 15. oktober 2003 Pers i knebøy: 250 kilo.... Hmmmm, sist jeg sjekket så var det vel strengt tatt jenta som satt oppå under en sånn ridetur, og da hjelper det vel fint lite om han som ligger under tar 2 tonn i knebøy.... Eller har jeg misforstått hele ridekonseptet? :oops: Glammy seksuelt på jordet *lusker ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #70 Del Skrevet 15. oktober 2003 Var du som nevnte noe om å knekke... Men han har nok mistet lysten nå uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #71 Del Skrevet 15. oktober 2003 Var du som nevnte noe om å knekke... Men han har nok mistet lysten nå uansett.... :o Hvorfor det? Har'n problemer med, ja du vet, potensen. Jeg spurte bare et ærlig spørsmål, og så får jeg den slengt i trynet :cry: GREAT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. oktober 2003 #72 Del Skrevet 15. oktober 2003 Var du som nevnte noe om å knekke... Men han har nok mistet lysten nå uansett.... Men han har nok mistet lysten nå uansett.... Vet en råd m det jeg, kjære............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #73 Del Skrevet 15. oktober 2003 *lunter etter chimp, som ikke kommer med masse tull og kjipe avsporinger når lysta kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. oktober 2003 #74 Del Skrevet 15. oktober 2003 *men derimot VET!!! hvordan å behandle en Maskemann.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #75 Del Skrevet 15. oktober 2003 :o Det nytter ikke, får ikke til å sjekke opp Lasse engang! Jeg avspora jo ikke nå????? Suuuuuuz, må ha trøøøøst NÅ!!!! *sutrer ut for å finne Suz* *inn igjen* Øh, du Maskemann, er du og Lasse samme person??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #76 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det "kan" være et problem at mannen din blir så gira at han tar over kontrollen i bevegelsene dine før du er klar for.. eh... gallopp? :o Da synes jeg det er greit å sitte bakfram slik at jeg får holdt beina og hoftene hans i ro og ri (trave/ lunte) i mitt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. oktober 2003 #77 Del Skrevet 15. oktober 2003 :oops: Ikke akkurat noe problem, men heller på grensa til litt tungvint, får liksom ikke kommet ordentlig i gang, før jeg, øh kommer :oops:aYY ya dirty woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz_69 Skrevet 15. oktober 2003 #78 Del Skrevet 15. oktober 2003 En deilig variant er å la "hesten" sitte på en stol mens jeg traver avgårde.... Bare synd at hesten har funnet seg en ny rytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2003 #79 Del Skrevet 16. oktober 2003 aYY ya dirty woman Oh yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå