Gå til innhold

RI?

Gjest ~Milla~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
er det noe problem da..?

det hørtes da ut som en fin ting

:oops: Ikke akkurat noe problem, men heller på grensa til litt tungvint, får liksom ikke kommet ordentlig i gang, før jeg, øh kommer :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trivelig å være oppå - ekstra godt å ha bena litt bakover så bekkenet mitt er paralellt med hans - da får jeg god stimulering av klitoris og trenger ikke noe hjelp med fingre osv...

Orgasmen blir forresten mest intens når jeg ikke får noe ekstrastimulering av fingre e.l. - vet ikke hvorfor egentlig. :klø:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er trivelig å være oppå - ekstra godt å ha bena litt bakover så bekkenet mitt er paralellt med hans - da får jeg god stimulering av klitoris og trenger ikke noe hjelp med fingre osv...

Orgasmen blir forresten mest intens når jeg ikke får noe ekstrastimulering av fingre e.l. - vet ikke hvorfor egentlig.  :klø:  

Suz  :wink:

:o Typisk! Enig med du! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat noe problem, men heller på grensa til litt tungvint, får liksom ikke kommet ordentlig i gang, før jeg, øh kommer  :oops:

Kan du ikke da fortsette og prøve å få til flere da?..... :wink:

Lillian *serial* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

kommer ikke når vi rir jeg....:(

gjør jeg noe galt tro??

Å sitte på huk?? åssen svarte ¤#%&¤E% får dere til det da??

Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte på huk?? åssen svarte ¤#%&¤E% får dere til det da??

Bare lurer...

Setter oss på huk og plasserer den der den passer inn og rir inn i solnedgangen, vel :wink:

Det er så mange som sier det er så vanskelig å sitte på huk og greier, jeg skjønner ikke helt :lol: Jeg er ikke veldig sterk i beina, men det er da ikke noe problem for meg likevel... Hvis det er vanskelig å holde balansen eller du er redd du skal falle av hesten så kan du ta hendene bak skuldrene hans så du holder deg fast...

Hippla! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...