Gjest lurven Skrevet 14. oktober 2003 #41 Del Skrevet 14. oktober 2003 er det noe problem da..? det hørtes da ut som en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 14. oktober 2003 #42 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bamsemums først må du sale en hest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #43 Del Skrevet 15. oktober 2003 er det noe problem da..? det hørtes da ut som en fin ting :oops: Ikke akkurat noe problem, men heller på grensa til litt tungvint, får liksom ikke kommet ordentlig i gang, før jeg, øh kommer :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #44 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er trivelig å være oppå - ekstra godt å ha bena litt bakover så bekkenet mitt er paralellt med hans - da får jeg god stimulering av klitoris og trenger ikke noe hjelp med fingre osv... Orgasmen blir forresten mest intens når jeg ikke får noe ekstrastimulering av fingre e.l. - vet ikke hvorfor egentlig. :klø: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #45 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er trivelig å være oppå - ekstra godt å ha bena litt bakover så bekkenet mitt er paralellt med hans - da får jeg god stimulering av klitoris og trenger ikke noe hjelp med fingre osv... Orgasmen blir forresten mest intens når jeg ikke får noe ekstrastimulering av fingre e.l. - vet ikke hvorfor egentlig. :klø: Suz :o Typisk! Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #46 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vi er nå liksom enige om alt vi Glammy! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #47 Del Skrevet 15. oktober 2003 :o Typisk! Enig med du! :oops: Du skjønte det var meg, ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #48 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ser det er DU ... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #49 Del Skrevet 15. oktober 2003 8) Det var just det, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. oktober 2003 #50 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ikke akkurat noe problem, men heller på grensa til litt tungvint, får liksom ikke kommet ordentlig i gang, før jeg, øh kommer :oops: Kan du ikke da fortsette og prøve å få til flere da?..... Lillian *serial* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #51 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 15. oktober 2003 #52 Del Skrevet 15. oktober 2003 kommer ikke når vi rir jeg.... gjør jeg noe galt tro?? Å sitte på huk?? åssen svarte ¤#%&¤E% får dere til det da?? Bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. oktober 2003 #53 Del Skrevet 15. oktober 2003 Å sitte på huk?? åssen svarte ¤#%&¤E% får dere til det da?? Bare lurer... Setter oss på huk og plasserer den der den passer inn og rir inn i solnedgangen, vel Det er så mange som sier det er så vanskelig å sitte på huk og greier, jeg skjønner ikke helt Jeg er ikke veldig sterk i beina, men det er da ikke noe problem for meg likevel... Hvis det er vanskelig å holde balansen eller du er redd du skal falle av hesten så kan du ta hendene bak skuldrene hans så du holder deg fast... Hippla! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 15. oktober 2003 #54 Del Skrevet 15. oktober 2003 hmmmmmmmmmmmm hva med tøyler??? *tester i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. oktober 2003 #55 Del Skrevet 15. oktober 2003 Liker du tøyler så kan sikkert det hjelpe mye på balansen også... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. oktober 2003 #56 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ellers kan det lett bli litt tøylesløst............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 15. oktober 2003 #57 Del Skrevet 15. oktober 2003 nå nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. oktober 2003 #58 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 15. oktober 2003 #59 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #60 Del Skrevet 15. oktober 2003 Stakkars Glammy... *ut for å lete etter barsk mann til Glammy* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå