Gå til innhold

RI?

Gjest ~Milla~

Anbefalte innlegg

:lol: Og jeg var den eneste som var på treffet som hadde svart i den tråden :lol: :oops: :oops: :oops: :oops:

:lol:

Lillian *skal slutte å svare på sånne tråder eller slutte å gå på treff*

Jeg ser ikke problemet, jeg. Å kunne beskrive tabubelagte områder på en ordentlig måte selv om folk kjenner deg er jo et tegn på at du er et grepa kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke problemet, jeg. Å kunne beskrive tabubelagte områder på en ordentlig måte selv om folk kjenner deg er jo et tegn på at du er et grepa kvinnfolk.

:kyss: Takk for den, Achmed :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
vel lillian jeg tenker ike noe annerledes om deg uansett jeg

har alltid syns du har vært vulgær :hoho:

du kjenner Lillian så godt altså? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida det var en tull..

men for å være seriøs:

så ryr jeg meg egentlig ikke så mye om hva folk sier om sexlivet sitt..

det er jo ikke det som avgjør hva jeg syns om personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kjenner Lillian så godt altså?  :-?

Han kjenner meg ikke - han har skrevet det flere ganger her på KG at utfra det han leser som jeg skriver her så er jeg vulgær :roll:

Lillian :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjenner meg ikke - han har skrevet det flere ganger her på KG at utfra det han leser som jeg skriver her så er jeg vulgær :roll:

Lillian :-? det er bare tull da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, Lurven .- men jeg synes den smiley'en her :hoho: virker litt sånn "hånlatter".... :roll:

Men tilbake til ridningen

*prøve å spore tråden inn igjen* :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, Lurven .- men jeg synes den smiley'en her :hoho: virker litt sånn "hånlatter".... :roll:

Men tilbake til ridningen

*prøve å spore tråden inn igjen* :wink:

Lilliandet var ikke ment som hånlatter men ment som at jeg tulla..

altså at jeg ikke mente det seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte på huk kan gjøres betraktelig lettere for kvinnen om mannen tar et godt tak rundt hver av hennes rumpeballer og støtter (følger hennes rytme). Så kan hun selv stimulere klitoris (hvorfor skal så mange absolutt på død og liv overlate dette til mannen?). Hun får fine lårmuskler og han får fine biceps med denne varianten her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte på huk kan gjøres betraktelig lettere for kvinnen om mannen tar et godt tak rundt hver av hennes rumpeballer og støtter (følger hennes rytme). Så kan hun selv stimulere klitoris (hvorfor skal så mange absolutt på død og liv overlate dette til mannen?). Hun får fine lårmuskler og han får fine biceps med denne varianten her :wink:

Godt poeng Agnes! Man svir vel av en god del kalorier ved et samleie også? Jeg synes ihverfall det er morsommere enn å trene på SATS! Så gleder man partneren samtidig og sparer medlemskontingenten.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har en tendens til å starte slik - ikke minst fordi det er ufattelig pirrende når hun bare slipper meg såvidt inn før musklene strammes... :sjarmor:

Dessuten plager det meg ikke så fryktelig mye (eksempel på understatement) å nyte synet av at min kjære leker med klitoris og omegn...

Etter hvert blir det likevel ned på kne og ymse varianter avhengig av om vi kliner og/eller leker med andre områder...

Nå for tiden går det imidlertid rolig og forsiktig for seg, pga et litt kranglete bekken... Deilig det også!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Enkelte ganger kan d bli litt i meste laget for en stakkar som sitter og prøver og konse om et helvetes budsjett på en mandag formiddag, å lese disse beskrivelsene....Eller er d bare jeg som har d sånn????? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og sitte på huk er bra det jeg liker helst at mannen stimulerer meg ,men gjør det av og til selv . synes at det er litt slidsomt å sitte på huk å ri lenge men deilig. gjerne mot han så kan han ta på puppene mine det liker han. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Skjønner hvordan du føler det,Bamsemums. jeg syntes også det var flaut første gang jeg skulle ri kjæresten min. Men bare sett deg oppå han og ta det som det kommer :D jeg var veldig usikker i starten,men nå gjør det meg ingenting å lede sex akten. hvis dere er trygge på hverandre,så går det helt sikkert bra...og jeg er helt sikker på at du kommer til å elske det(kjæresten din også :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:o Enkelte ganger kan d bli litt i meste laget for en stakkar som sitter og prøver og konse om et helvetes budsjett på en mandag formiddag' date=' å lese disse beskrivelsene....Eller er d bare jeg som har d sånn????? :o[/quote']

:ler: Eller når man leser korrektur på en tirsdag ettermiddag!

Jeg syns selv det er litt vanskelig å ri, for jeg kommer altfor fort da. Det er så utrolig godt og opphissende og alt det der, men jeg klarer nesten ikke å bevege meg før jeg kommer :oops: Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fortere da, men spesielt for da kan jeg se fjeset til typen min og det tenner jeg veldig på. Han kommer også mye fortere da, sånn at vi må ta det litt rolig i flekkene. Er digg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...