Gå til innhold

RI?

Gjest ~Milla~

Fremhevede innlegg

Gjest bamsemums
Skrevet

Noen som kan gi meg forslag, til hvordan man best kan ri kjæresten sin?

Jeg har aldri ridd han eller noen annen gutt før, og synes for min del at dette er flaut. Redd for ikke å få det til, og så tør jeg liksom ikke lede hele sex akten alene......

Kan noen der ute gi meg nyttige tips for at det skal bli en nytelse for begge?????????????????????????????????? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe å være flau :rodme: over å ri kjæresten din, det er helt normalt å ha sex, i nesten alle stillinger. :D

Be gutten din å legg seg på ryggen, så kan du skreve over han å kysse med han en liten stund før du i gjenn letter opp under livet så at han kan få penis inni skjeden din(du kan hjelpe med å styre inn penisen med fingrene) :kgblunk: :kgsmil:

Så er det bare å begynne med sakte bevegelser,resten går av seg selv.

Fordelen med å ri, med ansikten mot hverandre er at man kan kysse samtidig som man pu*er, og han kan stimuler brystene dine med fingrene sine. :roll:

Også kan du styre tempoet selv. :blunke:

Kos deg med ridingen, det kommer sikkert til å være godt for både deg og han. :P

Jeg selv synnes det er den beste stillingen. :wink::wink::wink:

(er gutt)

Mvh

Ridderen

Gjest bamsemums
Skrevet

Takker for tipsene ridder :)

Flere som har andre erfaringer og tips å komme?????????????

Skrevet

Du kan variere veldig mye når du rir.

Og det mest positive synes jeg er at da har sambo veldig god tilgang til klitoris - mmmm veldig godt det i alle fall! Og så har du mye større bevegelsesfrihet i forhold til når dere har misjonærstillingen, når du rir kan du bestemme mye mer...

Det er ikke noe flaut at du ikke har gjort det før, og når du først prøver kommer du heller ikke til å "dumme" deg ut på noe vis. Du kommer raskt til å oppdage hva han liker og ikke liker. Og husk at når du kjenner han godt inni deg, vil også han kjenne deg ganske godt!

Hvordan du skal gjøre det har jo ridderen over her gitt et godt eksempel på.

Husk at det ikke er noe flaut, og typen din kommer nok til å sette pris på at du vil variere. Han kommer neppe til å synes at det er noe negativt i at du rir han :wink:

Skrevet

Obs, obs! En liten advarsel! Aldri hev deg over halvparten av lengden til typen din sin penis. Dersom du skulle komme til å bli for ivrig, og penis skulle komme til å skli ut, kan det gjøre noe vanvittig vondt om du støter ned akkurat da. Det kan faktisk få penis til å knekke.

Det finnes adskillige variasjoner også når du rir. Akkurat som i misjonæren kan du selv bestemme hvor høyt du vil ha beina. Når du rir, behøver du ikke sitte på knærne, men du har også valgmuligheten til å sitte på huk. Det er en vanvittig deilig variasjon. Du kan også snu deg med rumpa til, slik at du får full tilgang til å nyte synet av penis som går inn og ut av deg. Det gjør det ofte lettere for mange jenter å tørre å ta på seg selv også mens penis er inne. Du kan bøye deg framover og gni deg mot ham, eller du kan lene deg bakover. Prøv deg fram, og finn ut deres favoritt. Det er bare å glede seg! :sjarmor:

Skrevet
Obs, obs! En liten advarsel! Aldri hev deg over halvparten av lengden til typen din sin penis. Dersom du skulle komme til å bli for ivrig, og penis skulle komme til å skli ut, kan det gjøre noe vanvittig vondt om du støter ned akkurat da. Det kan faktisk få penis til å knekke.  

Jo, du kan gjøre det, men ikke i ekspress-fart for da kan det skje det som Kevin her beskriver :o

Men det er godt når du lar penisen gå så langt ut at bare så vidt tuppen er inni deg, for så å sette deg godt nedpå igjen - ganske pirrende for sambo også 8) + at du får en liten følelse av kontroll :kul:

Skrevet

Heia!

Husker at jeg følte det omtrent som du beskriver første gangen jeg skulle på ridetur :blunke:

Nå tror jeg vi liker det veldig godt begge to. Jeg måtte bli vant til å ha 'kontroll' som dere sier, men jeg vet han liker det!

Prøv å sett det på fanget hans i steden for at han ligger rett ut under deg. Trur du vil oppdage at det er utrolig godt - stimulerer litt annerledes enn når han ligger.

Enjoy your ride :hoho:

Skrevet

Sitt på huk istedenfor på kne, det gir deg såååååå mye større nytelse! :P

Det er mer slitsomt for beina/knærne, men det er så mye bedre...

Dessuten er det deilig som noen andre her skriver, pirre ham ved å gli litt opp og ned på tuppen istedenfor å gli helt ned hver gang...

mmm....tror jeg må ta med sambisen på en liten ridetur i kveld gitt.... :sjarmor:

Skrevet

Joda, enig med Isla..... :wink:

Det var nå under den fulle galoppen jeg tenkte på nå da... :hoho:

• 1 år senere...
Skrevet

Slike tråder er UTROLIG morsomme å finne etter å ha vært på treff m folk... :wink::sjarmor::sjarmor:

:kul:

Hmmm.... *løper og ser etter rytter i nærheten....

Gjest sexysadie
Skrevet
Slike tråder er UTROLIG morsomme å finne etter å ha vært på treff m folk... :wink::sjarmor::sjarmor:

Du må ikke si d da; folk begynner bare å slaffe seg nye nick...

Skrevet

ja nå fikk jeg bilder i hodet av hvordan jentene på kg treffet er når dem rir
Skrevet

ss: DET tenkte jeg ikke på!... Pokkern...

Lurven: ....... nei.. jeg er ALT for singel til å gå videre med den der.... :wink::ler:

Skrevet

det var da noen søte single damer på kg treffet som sikert er gode ryttere :hoho:

Skrevet

Det er kanskje lurt å begynne på knær før man skal opp på huk. Krever litt mer koordinasjon og setemuskler når man sitter på huk....

Skrevet
Det er kanskje lurt å begynne på knær før man skal opp på huk. Krever litt mer koordinasjon og setemuskler når man sitter på huk....

Ja, som jeg har sagt før: Erotikk er bedre enn aerobic! :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja' date=' som jeg har sagt før: Erotikk er bedre enn aerobic!

Joda, men sex er bra trening, da. Altså den sitte-på-huk-greia er ABSOLUTT å anbafele, men ikke første gangen man rir....

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes ikke noe bedre enn å bli bundet fast og ridd! :sjarmor:

Skrevet
Slike tråder er UTROLIG morsomme å finne etter å ha vært på treff m folk...  :wink:  :sjarmor:  :sjarmor:  

:lol: Og jeg var den eneste som var på treffet som hadde svart i den tråden :lol: :oops: :oops: :oops: :oops:

:lol:

Lillian *skal slutte å svare på sånne tråder eller slutte å gå på treff*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...