Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest meya84
Skrevet

Hvilken episode er desidert best?

Av dere (som meg) som har sett alle episodene ørten ganger liksom, når lo dere mest??

Her er noen av mine:

-Episodene hvor hele gjengen var på Brarbados

(Ross sin palentolog-konferanse)

-Glynnis& Gladys

- Tur til Phebes strandhytte (ses 3)

-The one where they dont know that we dont know that they know!

oki, dette prosjektet ble litt vanskelig, er jo så mange brae :wink: Men, tror nok jeg digger ses. 9 å 10 mest likevel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke friends som hele episoder, og har ikke sett på på mange år, men liker når Ross skal bli pappa (for første gang) og Monica ikke vil vite kjønnet på barnet. (eller hvordan det nå enn var)

Monica: "I'm just so excited about being an aunt"

Joey: "Or an uncle!"

(fritt sånn jeg husker det da)

Gjest gjest1
Skrevet

Den hvor Ross gnåler om at WE WERE ON A BREAK! De er så hysteriske og hahihiah der!

Og den hvor Rachel har med seg en date for å gjøre ross sur, også viser det seg at han er en sinna mann som kjefter på både kylling og anda :ler:

Skrevet

ååå, det er mange!! Syns spesielt dei episodane der Ross er i fokus er best :) men den første eg tenkte på når eg såg innlegget var den gangen Joey og Chandler skulle passa Ben, og gløymte han på bussen fordi dei var så opptatt av å flørta :)

men det er maaaaaaaaange å ta av :)

Gjest Berry
Skrevet

Jeg synes da juleepisoden der Ross kler seg ut som "The Christmas Armadillo" er hysterisk!! (- What are you doing here... weird...turtleman?)

Gjest meya84
Skrevet

Enig med deg som syns episodene hvor Ross er i fokus er best!!

Syns seriøst han er dem morsomste av dem :ler: Særlig i de litt nyere episodene..

Å den perioden etter d ble slutt med Emely, å han tydligvis ble litt tulleresk i toppen :wink:

Den da han skulle flytte inn hos Ross å Chandler er også hysterisk morsom kom jeg på nå :danse:

hehe.. (sesong 5 eller 6 tror jeg)

Gjest gjest1
Skrevet

Monica og Chandler - frieriet- episoden. Jeg har sett den sikkert 10 ganger, og tårene spruter hver gang, det er så romantisk at jeg nesten dør. :grinele:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Episoden der Joey bygger en reol og mister kontrollen på saga slik at Chandlers dør blir saget i to. Chandler kommer hjem, skal inn på soverommet og faller så lang han er. Også når Chandler sitter på soverommet sitt og halvsover og Joey driller et hull to cm fra fjeset hans. Det uttrykket til Matthew Perry er ubeskrivelig.

Skrevet
Episoden der Joey bygger en reol og mister kontrollen på saga slik at Chandlers dør blir saget i to. Chandler kommer hjem' date=' skal inn på soverommet og faller så lang han er. Også når Chandler sitter på soverommet sitt og halvsover og Joey driller et hull to cm fra fjeset hans. Det uttrykket til Matthew Perry er ubeskrivelig.[/quote']

:ler: ja den var utrulig bra :) kult nick du har forresten :) var det ikkje det som sto bakpå tv-guiden til Chandler Bing? :)

Skrevet

Vanskelig å bare velge én... men synes den der Ross tar selvbruningsspray er kjempemorsom :ler:

Gjest meya84
Skrevet

oki, annet sp.mål, finnes det en friends-episode som ikke er morsom??

Nei, tror ikke det er mulig :wink:

Gjest meya84
Skrevet

oki, annet sp.mål, finnes det en friends-episode som ikke er morsom??

Nei, tror ikke det er mulig :wink:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

:ler: ja den var utrulig bra :) kult nick du har forresten :) var det ikkje det som sto bakpå tv-guiden til Chandler Bing? :)

Det var det ja.

Kom på en ny episode: der Ross bleker tennene før han skal på date.

Ross: Well I did leave the gel on for a bit longer than it said on the box...

Chandler(?): HOW LONG?????

Ross:... a day.....

Kjente bare jeg fikk vondt i tennene bare av å se det kritthvite smilet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den episoden, eller den scenen der Monica kommer inn i rommet og forstår at Chandler har hørt på telefonsvareren, og han freaker ut, og hun prøver å roe ham ned, og hun går ut, og Phoebe kommer inn og vi skjønner at Chandler planlegger å fri til Monica............. :hjerter:

Sukk, jeg blir aldri lei av det øyeblikket :ler:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Phoebes bryllup var helt nydelig......

Gjest Gjesta
Skrevet

Vanskelig å velge, og har vel egentlig ikke noen som er helt favoritter, men var hysterisk morsomt når Alec Baldwin hadde gjesterolle. Makan til sprudlende person! :ler:

Skrevet

* Da Ross hadde skinnbukser på date

* Da Chandler var innlåst i ett minibankrom sammen med en pen dame osv osv..

Tro ikke jeg har sett en eneste episode som ikke er morsom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...