Gjest Deltapiken Skrevet 13. mai 2020 #21 Skrevet 13. mai 2020 Jeg tror det var bra at ikke jeg var her inne da jeg giftet meg nå sist. Da je giftet meg i 1999 var nok bryllupet vårt i stil med det som man forventer her inne, 350 gjester, fra fredag- søndag, alle fikk overnatting og fri flyt av alkohol hele helgen. Vi leide et landsted og ja det var absolutt ingen gaver som vi forventet at det skulle komme.Foreldrene betalte alt og det var hæla i taket. Men det var den gangen. Jeg ble skilt og i 2009 fant jeg meg en ny mann, og det var bare oss, ingen andre som kunne betale noe. Vi måtte av mange ulike grunner gifte oss fort, og det betydde at vi måtte gjøre det på den motsatte måten. Vi kjøpte inn drikke på forhånd, ikke svenske eller danske handel. Så hadde vi innleide barfolk, vi måtte ha lokalt sine ansatte. Vi hadde 29 til middag, og da var det bare familie og forlovere men til kaffe ble vi til sammen 100. Og vi hadde betalings bar, de betalte 250 pr par og da hadde de mer eller mindre fritt. de som drakk annet enn alkohol , da betalte de bare 100 pr par. Vi hadde også ordnet transport for de som trengte de, hvor de betalte kun en symbolsk sum for kjøring frem og tilbake,. Vi hadde kort tid på oss, og derfor ikke mulighet til å spare opp, gifteringer skaffet vi nå på 10 års brylups dagen. Kjolen jeg hadde den gangen var en som jeg hadde fått sydd, koster rundt 800 kroner så det var ikke der utgiftene ligger. VI hadde ingen store utskeielser. Og vi ønsket oss absolutt ingenting til bryllupet, faktisk sa vi at alle gavene ville bli levert videre, da vi ikke ville at det skulle bli et tema. Hvorfor vi måtte gifte oss fort har ikke noe med saken å gjøre
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #22 Skrevet 13. mai 2020 Det er sånn fordi Nordmenn er griske og gjerrige og har ikke evne til å kose deg på andre vegne om det koster de noen kroner. Anonymkode: 2ad7e...3b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå