Gå til innhold

Mannen runker der barna skal...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...bade, i dusjen/badekaret. Er det kun jeg som syntes det er fucked up ekkelt at barna mine skal bade i sin fars spermrester i badekaret? Er det kun jeg av alle kvinner som finner dette ekstremt ekkelt? 

Jeg synes at runking generelt sett er ekkelt, er det meg det er noe galt med eller? Sex er oppskrytt, og til tider ekkelt! 

Noen andre som føler det slik, eller er jeg alene om å føle disse tingene? 

Anonymkode: 4b73c...02b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker han ikke etter seg? I såfall er det ekkelt, ja.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er kvalmt at han runker der barna bader. 

Anonymkode: 84986...703

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vasker han ikke?

Anonymkode: 0624d...4cc

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Dingz
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er ekkelt faktisk. På badet av alle steder, i badekaret. Og han vasker det bort etter seg.

Stakkars mann. Han må vel gå ut da, for å ta seg en runk.

Anonymkode: ad159...9ce

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Dingz said:

Han sier han spyler det vekk, men likevel finner jeg det ekkelt...bare tanken på at det skjer der barna skal oppholde seg, er ekkelt. Han står neppe med såpe eller klor og vasker badekaret etter hver runk, en mann gidder nok ikke såpass..

Du får forlange at han bruker såpe og skubber skikkelig.

Anonymkode: 0624d...4cc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Dingz said:

Han sier han spyler det vekk, men likevel finner jeg det ekkelt...bare tanken på at det skjer der barna skal oppholde seg, er ekkelt. Han står neppe med såpe eller klor og vasker badekaret etter hver runk, en mann gidder nok ikke såpass..

Du holder deg langt vekk fra for eksempel hotellrom håper jeg. Der skjer det mye verre ting enn en runk, før du kommer med barna.

Det som er med runking, er at det ikke setter så store spor. Så dermed kan barn, og alle andre, fint være på et sted hvor det har blitt runket tidligere. Det skjer hele tiden, hver dag, alltid - at mennesker er på steder det er runket.

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Og for all del, barna har sikkert aldri vært i senga deres, og der har det nok skjedd langt verre ting enn runking 😄 

• Liker 43
Skrevet
3 minutter siden, Dingz skrev:

Om han spyler det ned forsvinner det vel. Ser ikke problemet akkurat. Vasker du badekaret med klor etter hvert bad? 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Du sier at sex er ekkelt. Er vel ikke noe rart han runker da. Jeg hadde ikke brydd meg om det i dusjen/badekaret hvis han spylte etterpå. Det er jo ikke gift eller bakteriebombe akkurat.

Anonymkode: 0e7f1...aa6

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Menn er ekle og sånn er det bare :P 

Anonymkode: 35ae0...716

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...bade, i dusjen/badekaret. Er det kun jeg som syntes det er fucked up ekkelt at barna mine skal bade i sin fars spermrester i badekaret? Er det kun jeg av alle kvinner som finner dette ekstremt ekkelt? 

Jeg synes at runking generelt sett er ekkelt, er det meg det er noe galt med eller? Sex er oppskrytt, og til tider ekkelt! 

Noen andre som føler det slik, eller er jeg alene om å føle disse tingene? 

hvordan føles det da å få vite at du svelger ditt eget snørr om natta?

Anonymkode: 82e97...f67

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet.

Anonymkode: e05b0...a23

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo innse at dette er en følge av at du har et spesielt syn på sex, og at dette er en sak som ligger "hos deg". Det er du som skal endre seg, selvfølgelig skal far kunne gjøre hva enn han vil på badet, i sitt eget hjem, så lenge han vasker etter seg.

Det er ikke sånn at barna bader i sperm av den grunn. Hudrester, fett og litt annet er derimot mer sannsynlig, og etter mitt syn langt mer ekkelt (heller sperm over død hud, hårrester og fett).

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Dingz said:

en mann gidder nok ikke såpass..

Akkurat som at ikke kvinner evner å forstå at menn er like mye individer som kvinner? Var det sånn generalisering du forsøkte på? 

Anonymkode: 3a25f...691

• Liker 5
Skrevet

Siden dama hans syns at sex er ekkelt og oppskrytt er det ikke rart at han må runke på badet 😄 Hjelp til eller la mannen gjøre jobben selv. 

• Liker 26
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåpelig...

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...