AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Prøvd utallige fundationer. Finner ikke nyansen. fått hjelp i butikken. Er inne på noe. Siste i rekken var en fra Korres. Så er det higlighter og solpudderet. Har brukt pudder hele mitt liv. Ser bare ikke bra ut. Anonymkode: 9ba52...d8d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Jeg må blande to foundationer for å få riktig nyanse, har du prøvd det? Anonymkode: bd841...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Du får kjøpt mørke og lyse dråper fra både nyx og body shop du kan blande i foundation, kanskje det er verdt å prøve? Anonymkode: de7ba...5dc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Prøvd å gå uten? I starten føles det nakent, men så blir huden seg selv igjen, mye renere -og du blir vant til det. Etter min mening blir de fleste kvinner mye penere uten. Jeg sluttet for seks-syv år siden nå, og har ikke angret siden. Sluttet med alt jeg da, men går fortsatt an å bruke både øyenskygge, kajal, mascara og leppestift om en vil, en slipper bare å tette porene og se unaturlig ut på grunn av "feil farge". Anonymkode: d4a3f...b85
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får kjøpt mørke og lyse dråper fra både nyx og body shop du kan blande i foundation, kanskje det er verdt å prøve? Anonymkode: de7ba...5dc Ja var ikke så dumt, men tar litt tid om morgenen Anonymkode: 9ba52...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå