AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Mini her i hus må bysses eller bæres i søvn i sjal på dagtid, hun er straks 8 uker. Når hun sovner er det kun oppå oss som aksepteres, vi kan ikke legge henne fra oss. Vi har kjøpt natures sway i håp om å få litt avlastning men har foreløpig ikke gitt veldig stor hjelp, legger vi henne ned når hun er trøtt blir det skriking, om vi legger henne ned etter at hun har sovnet våkner hun ganske så krakilsk etter en liten stund. Dere som har hatt gode erfaringer med denne, hvordan fikk dere dette til å fungere? Anonymkode: 44f48...9e5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Kjøpte den også da mini var rundt 8-10 uker, desperate etter noe som funka, men hun nekta å bruke den til hun var rundt 5-6 måneder. Før det var det bare skriking. Aldri blitt det helt store, men hun har en halvtimes dupp der hver dag. Anonymkode: f6b85...c83
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøpte den også da mini var rundt 8-10 uker, desperate etter noe som funka, men hun nekta å bruke den til hun var rundt 5-6 måneder. Før det var det bare skriking. Aldri blitt det helt store, men hun har en halvtimes dupp der hver dag. Anonymkode: f6b85...c83 Det svarte jo ikke på spm akkurat, bortsett fra at vi måtte ta tiden til hjelp. Hun krever ganske heftig gynging opp og ned for å sovne. Anonymkode: f6b85...c83 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det svarte jo ikke på spm akkurat, bortsett fra at vi måtte ta tiden til hjelp. Hun krever ganske heftig gynging opp og ned for å sovne. Anonymkode: f6b85...c83 Neida, egentlig helt ok å høre at det ikke funker for alle. Synes alle er så udelt positive at det nesten er merkelig min ikke elsker den. Nå kan hun ligge og gynge i den ganske fornøyd men sover absolutt ikke lenge oppi der. Anonymkode: 44f48...9e5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Neida, egentlig helt ok å høre at det ikke funker for alle. Synes alle er så udelt positive at det nesten er merkelig min ikke elsker den. Nå kan hun ligge og gynge i den ganske fornøyd men sover absolutt ikke lenge oppi der. Anonymkode: 44f48...9e5 Jeg elsket Natures sway-vuggen og synes den var verdt sin vekt i gull! MEN vi hadde den fra fødselen av, og den gjorde av en eller annen grunn kun nytten sin de første 7-8 ukene - etter baby ble rundt 2 måneder mistet den sin magi, og han fant ikke roen/søvnen i den på samme måte som tidligere. Veldig rart, men kanskje det kan være en forklaring hos dere også?🧐 Anonymkode: 41dc6...19d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #6 Skrevet 8. mai 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg elsket Natures sway-vuggen og synes den var verdt sin vekt i gull! MEN vi hadde den fra fødselen av, og den gjorde av en eller annen grunn kun nytten sin de første 7-8 ukene - etter baby ble rundt 2 måneder mistet den sin magi, og han fant ikke roen/søvnen i den på samme måte som tidligere. Veldig rart, men kanskje det kan være en forklaring hos dere også?🧐 Anonymkode: 41dc6...19d Mulig at hun bare har blitt så vant til kroppsvarme at det er det hun trenger, men her må tydeligvis vuggen være i konstant bevegelse for at hun skal forbli i søvn og da er det jo nesten like greit å la henne sove oppå meg. Men den avlaster rygg og armer i alle fall. 😪 Anonymkode: 44f48...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå