Gå til innhold

Hvordan vite at han er den rette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man føle dette etter kun et møte? Er det sånn at det ofte er gjensidig? Aldri følt som nå, etter å ha møtt live og pratet mye med en jeg traff på nettet.  Følte det umiddelbart etter daten. Men det kan være hodet og fantastien som fucker med meg og. Ikke hatt sex. Bare pratet mye. Det er noe med dette mennesket som gir meg et helt utrolig sug i magen etter veldig kort tid. 

Anonymkode: 9bc0b...9f6

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har mer enn to kanter av trekanten, er han den rette

MenWomen02.png

• Liker 3
Gjest ti10
Skrevet

Det finnes mange som er riktige for deg og mange som er feil for deg. Det er ikke sånn at hvis foreldrene dine hadde flyttet til en annen by med deg da du var liten, hadde du forblitt ensom resten av livet.

Men hvis du trives med ham og det virker ok, er det bare å gå videre. Og hvis det ikke funker, finner du nok en annen.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er annerledes enn de du har datet tidligere? Jeg fikk en skikkelig god følelse etter at jeg datet en som innebar noe helt nytt enn noen jeg hadde datet tidligere. Jeg ble sjarmert i senk av at det gikk an å finne noe som var så annerledes enn noe annet. Det viste seg at vi ikke var noen god match likevel og at eksen, som hadde gått videre passet meg mye bedre likevel. 

Anonymkode: 09490...198

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er annerledes enn de du har datet tidligere? Jeg fikk en skikkelig god følelse etter at jeg datet en som innebar noe helt nytt enn noen jeg hadde datet tidligere. Jeg ble sjarmert i senk av at det gikk an å finne noe som var så annerledes enn noe annet. Det viste seg at vi ikke var noen god match likevel og at eksen, som hadde gått videre passet meg mye bedre likevel. 

Anonymkode: 09490...198

Det er nok litt annerledes enn de andre jeg har datet, og jeg er nok sjarmert. Det kommer av at vi egentlig hadde en umiddelbar, veldig god kjemi, og allerede har utviklet en internhumor og kan prate flere timer i tlf blandt annet uten at det føles rart. Men som du sier, det trenger jo ikke bety noe. Kjenner jo overhodet ikke dette mennesket. 🙂 Jeg må nok bare roe meg helt ned og se hvordan det går. 

Anonymkode: 9bc0b...9f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Første følelse av forelskelse og betatthet kan ikke sammenlignes med ekte kjærlighet som varer (som i "Den Rette").

Det eneste som kan avsløre om dette er den rette, er om følesene blir dypere og varer langt inn i fremtiden, og ikke dabber av. Da er det ekte kjærlighet, da kan man snakke om Den Rette.

Anonymkode: 44e8c...a27

Skrevet

At du er forelsket vil ikke dermed si han er "den rette" - du finner ut av det etter dere har sosialisert og brukt mer tid sammen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at han er den rette når du ikke trenger å spørre andre om han er den rette. 

Anonymkode: 7f8f6...a20

Skrevet
5 timer siden, TheWolfMayNot skrev:

Hvis han har mer enn to kanter av trekanten, er han den rette

MenWomen02.png

Jeg kan bare tenke på Davidsstjernen når jeg ser dette hahahah

Skrevet
26 minutter siden, PokemonGone said:

Jeg kan bare tenke på Davidsstjernen når jeg ser dette hahahah

Ahahah sant nok! 😄

• 3 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det ts? 

Anonymkode: b53bf...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...