AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Del Skrevet 7. mai 2020 Pga karantene har jeg begynt å trene da jeg går mindre enn før, har trent styrke i 2 mnd nå med mest fokus på rumpe, lår og mage. Ser magen ser flott og definert ut, lår og rumpe er større men har fått masse appelsinhud og jeg blir lei meg. Er det fordi jeg går mindre enn før? Appelsinhuden er nedover lårene også, aldri hatt før. Anonymkode: e0d7f...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Del Skrevet 7. mai 2020 Gått opp i fettprosent? Cellulitter er egentlig fett som stikker opp gjennom bindevevet. Mindre fett gir mindre cellulitter. Anonymkode: 123d4...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Del Skrevet 7. mai 2020 🤣 fått av styrketrening? Neppe. Anonymkode: 571bf...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2020 #4 Del Skrevet 7. mai 2020 Muskler presser cellulittene ut mot huden så de blir enda mer synlige. Eneste måte å redusere på er å gå drastisk ned i fettprosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Del Skrevet 7. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Gått opp i fettprosent? Cellulitter er egentlig fett som stikker opp gjennom bindevevet. Mindre fett gir mindre cellulitter. Anonymkode: 123d4...c16 Har gått opp et par kg, var lett undervektig med bmi på 18, nå er den på 19. Men har hatt bmi på 19 før uten å ha cellulitter 1 hour ago, Apocalypte said: Muskler presser cellulittene ut mot huden så de blir enda mer synlige. Eneste måte å redusere på er å gå drastisk ned i fettprosent. Er dette sant? Bør ikke gå ned i vekt, er egentlig veldig glad jeg ikke er undervektig lenger for ansiktet har blitt penere. Men hater de nye cellulittene Anonymkode: e0d7f...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Del Skrevet 7. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: 🤣 fått av styrketrening? Neppe. Anonymkode: 571bf...892 Det er jo rart jeg ikke hadde noe cellulitter før jeg begynte å trene, har vært stillesittende over perioder flere ganger uten å ha fått cellulitter av den grunn. Spiser sunt også Anonymkode: e0d7f...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå