AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Er det doen her med barnehagebarn som skal begynne på skolen nå i august? Jeg er litt bekymret hvordan dette skal gå med alle de korona-greiene. Barnehagen har jo ikke kapasitet nå framover å følge opp barna skikkelig. Og det er så mye tiltak nå at hele dagen er bare slitsomt for lillegutt her. Og akkurat i en sårbar og viktig periode som skolestart, så får vi hele koronakrisa i tillegg. Hvordan skal dette gå? Er det bare meg som er bekymret? Anonymkode: 7ab23...77d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Jeg ville ikke bekymret meg altfor mye. Dette er jo unntakstilstand for alle, og vi som er lærere vet jo også elevene som skal starte både i 1. klasse, 8. klasse og VG1 har fått en merkelig overgang. Normalt sett på denne tiden vil f.eks. mange påtroppende kull få møte både lærere, klassen og vært på besøk på skolen. Slik blir det ikke i år. Det er ikke optimalt, men det er ikke krise heller. Vi må bare ta det med i planleggingen til høsten og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 67cae...fd3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Hva konkret er du bekymret for? Anonymkode: 55762...64a
Anbefalte innlegg