Gå til innhold

Hvilken streamingtjeneste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere skulle hatt en streamingtjeneste, hvilken hadde dere da valgt? Har flyttet så har ingen tvkanaler og tror ikke jeg gidder å skaffe det heller så lenge det finnes mange streamingtjenester

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter litt på, det er både mer økonomisk i tillegg til at det gir variasjon. På toppen av det så hender det jeg får en epost om "vil du komme tilbake til oss - vi gir deg XX-dager gratis", som gjør det enda litt bedre mtp. lommeboka!

Så, leverandørene;

TV2 Sumo
HBO Nordic
DPlay
Viaplay
Netflix
Amazon Prime

Anonymkode: 2306e...2d3

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bytter litt på, det er både mer økonomisk i tillegg til at det gir variasjon. På toppen av det så hender det jeg får en epost om "vil du komme tilbake til oss - vi gir deg XX-dager gratis", som gjør det enda litt bedre mtp. lommeboka!

Så, leverandørene;

TV2 Sumo
HBO Nordic
DPlay
Viaplay
Netflix
Amazon Prime

Hvem er best å starte med?

Skrevet

Mest fornøyd med prime video og netflix. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker kun streaming har dplay, sumo og netflix. Bruker dplay mest :) i tillegg har nrk en gratis nettstreaming app som vi bruker mye 

Anonymkode: 42be3...9dd

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, rampeguri said:

Hvem er best å starte med?

Det spørs veldig på humør og smak, egentlig. Vanskelig å peke ut en av de som "best", det spørs egentlig til hva? 

Hvis jeg er interessert i litt "svadaTV" så har jeg DPlay og ser serier som Helt Perfekt, Neste Sommer og 90 days to wed. Samt bruker muligheten til å la live-tv stå litt på innimellom, men blir veldig for lei reklamene. Så finner jeg ut at dæven, det har kommet ny serie med Petter "uteligger", og vipps så ble det seks uker med sumo (to av de gratis).

Skal jeg ha ordentlig gode serier (høy kvalitet), tar jeg en titt på HBO, før jeg kanskje får lyst til å se noe sport (pre-koronatider), og dermed kjører viaplay en stund, fordi de tilfeldigvis har rettighetene til å vise det jeg ønsker å se.

Og sånn holder jeg det vel gående. Ta for deg et par serier du liker, og finn ut hvem som sender de, også prøver du ut litt.

Netflix er kanskje best på flere måter, men der mister man mye av de norske seriene, hvis man liker å følge med på slikt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bruker bare D Play og Tv2 Sumo. 

Overhodet IKKE interessert i å betale for hundre og ørten forskjellige streaming-tjenester...    

Anonymkode: 09ad4...0ce

Ikke jeg heller, men siden jeg er ikke interessert i å ha et så dårlig utvalg, så bytter jeg litt på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...