AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Del Skrevet 7. mai 2020 Bekymrer meg mye og er svært engstelig for tiden. Når jeg sitter stille, eller ligger så kjenner jeg en indre uro akkurat som at kroppen vibrerer, og jeg våkner også slik. Kjennes i brystet, beina osv. Er dette normalt ved angst? Anonymkode: 079d0...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Del Skrevet 7. mai 2020 Ja. Jeg dirret og ristet, og var helt utrolig rastløs. Hadde virkelig ikke ro i kroppen. Anonymkode: 613db...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. mai 2020 #3 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg tror det er ganske normalt at alle føler den slags uro noen ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Del Skrevet 7. mai 2020 Som med sykdommer generelt varierer symptomer for individ til individ. Å bekymre seg mye i en periode er ikke uvanlig, men om du føler dette plager deg er det nok best du snakker med en lege. Anonymkode: 52745...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå