Gå til innhold

Burde posten ha videokamera i bilene? Pakker forsvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt pakker flere ganger, de skulle bli levert av ulike selskap (bring, postnord o.s.v).

Så får jeg søren meg melding om at: pakken er levert i din postkasse idag. Eller på døren. Løgn! Postkassen er på min eiendom og jeg har videokamera som overvåker. Det hjelper så klart å klage, men merker at de står på sitt helt til jeg nevner at området er videoovervåket. 

Hvorfor får man melding om at en pakke er blitt levert også har de ikke vært der? Dette skjer så ofte! Det er mer regelen enn unntaket. Altså er det noen som ikke gidder å gjøre jobben sin, tar pakkene selv, eller ikke finner riktig adresse? Hvor blir det av alle forsvunnede pakkene. Det er relativt billige ting som forsvinner. Solkrem, små bilder, ting til under 1000kr. Hvem gidder å stjele det? (eller de vet vel ikke hva som er i før de åpner..)

Anonymkode: 09717...da2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig at du bor slikt til at det er lett å ta feil av adressen og at de dermed leverer feil? Siden det skjer gang på gang.

Anonymkode: 68b9e...233

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du står på en liste over de som skal plages litt ekstra.

Jeg har for øvrig ALDRI fått melding om at pakken er levert, når den ikke er det.

Anonymkode: b9fb8...596

AnonymBruker
Skrevet

Melder du fra nok ganger må de sjekke postbudet. Men om det er flere ulike leverandører er det jo ikke postbudet. Mange leverandører skal ha underskrift ved levering. Vet ikke om man selv kan velge slik type levering? 

Anonymkode: 6f51c...591

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mye mye pakker. Har aldri opplevd dette. 

Anonymkode: dadf5...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...