AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Jeg har tørr hud i ansiktet og litt på beina. Trenger fuktighetskrem. Trenger en som ikke lukter feminint. Helst en som ikke lukter noe som helst. Vil ikke at folk skal tro jeg er homofil. Noen anbefalinger? Anonymkode: c5b15...268
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Da kjøper du en krem med 0% parfyme i seg. Uansett merke. Anonymkode: d4573...12d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tørr hud i ansiktet og litt på beina. Trenger fuktighetskrem. Trenger en som ikke lukter feminint. Helst en som ikke lukter noe som helst. Vil ikke at folk skal tro jeg er homofil. Noen anbefalinger? Anonymkode: c5b15...268 Denne gir masse fuktighet og lukter veldig lite: https://kul-pibu.no/collections/anti-aging/products/all-natural-blooming-lifting-cream?variant=23224233787477 Kjøpte den til kjæresten min til jul og han kjøpte den på nytt for ikke så lenge siden i tillegg til essensen i samme serie 😂 Anonymkode: a9401...5c7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Dame- og herreprodukter når det kommer til hudpleie er bare tull og vås, huden til kvinner og menn er ikke så ulik at det er nødvendig. Og du bør uansett kjøpe parfymefritt, og har hørt at dameprodukter er flinkere med det enn herreprodukter. Og det er mulig du bør ha to ulike, en for ansikt og en for kropp. Sjekk ut Hyram på youtube! https://www.youtube.com/watch?v=CnLKDjFy5tE Anonymkode: c18f6...2af 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dame- og herreprodukter når det kommer til hudpleie er bare tull og vås, huden til kvinner og menn er ikke så ulik at det er nødvendig. Og du bør uansett kjøpe parfymefritt, og har hørt at dameprodukter er flinkere med det enn herreprodukter. Og det er mulig du bør ha to ulike, en for ansikt og en for kropp. Sjekk ut Hyram på youtube! https://www.youtube.com/watch?v=CnLKDjFy5tE Anonymkode: c18f6...2af Enig, det er godt poeng. Kremen jeg anbefalte (som jeg kjøpte til kjæresten min) er ikke ment spesifikt til verken herrer eller kvinner. Er en nøytral krem som fokuserer på hud som er tørr liksom.... de typiske kremene som reklameres som å være til herrer lukter jo bare herreparfyme. Er jo eneste forskjellen -.- Anonymkode: a9401...5c7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, det er godt poeng. Kremen jeg anbefalte (som jeg kjøpte til kjæresten min) er ikke ment spesifikt til verken herrer eller kvinner. Er en nøytral krem som fokuserer på hud som er tørr liksom.... de typiske kremene som reklameres som å være til herrer lukter jo bare herreparfyme. Er jo eneste forskjellen -.- Anonymkode: a9401...5c7 Det jeg også oppdaget litt etterhvert, jobber med mennesker, primært herrer, som blir helt spedalsk om jeg smører dem med noe som inneholder parfyme:P Anonymkode: c18f6...2af 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det jeg også oppdaget litt etterhvert, jobber med mennesker, primært herrer, som blir helt spedalsk om jeg smører dem med noe som inneholder parfyme:P Anonymkode: c18f6...2af Hahaha, gurimalla 🙄😅 Anonymkode: a9401...5c7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 Khiels har en som heter Face Fuel (tror jeg?) som er god. Kjæresten bruker denne og den lukter mann og føles veldig kald og "fresh" i ansiktet. Ønsker du en billigere/mer tilgjengelig variant så hadde jeg gått for Dr Greve sin sensitiv dagkrem. Den kjøpes på matbutikk, lukter ingenting og funker veldig bra. Det er forøvrig ikke "homofilt" å bruke fuktighetskrem, flere menn bør ta seg tid til litt "self care"! Anonymkode: 375be...b41
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tørr hud i ansiktet og litt på beina. Trenger fuktighetskrem. Trenger en som ikke lukter feminint. Helst en som ikke lukter noe som helst. Vil ikke at folk skal tro jeg er homofil. Noen anbefalinger? Anonymkode: c5b15...268 Gå til nærmeste Rituals og kjøp Ritual of Namasté dagkrem 👍 Anonymkode: 1c078...52f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til nærmeste Rituals og kjøp Ritual of Namasté dagkrem 👍 Anonymkode: 1c078...52f Er ikke Rituals selve definisjonen på sterk lukt? 😅 Eller er akkurat denne uten? Anonymkode: a9401...5c7
Scherbatsky Skrevet 19. mai 2020 #13 Skrevet 19. mai 2020 On 5/7/2020 at 12:11 PM, AnonymBruker said: Det er forøvrig ikke "homofilt" å bruke fuktighetskrem, flere menn bør ta seg tid til litt "self care"! Anonymkode: 375be...b41 Så absolutt! Å ta vare på seg selv er viktig og godt for vår mentale helse. Og tillegg, så er det ikke noe negativt med å være eller bli oppfattet som homofil, så det kan TS legge trygt fra seg. Krem-messig... jeg kjøpte nettopp Ren sin Global Protection Day Cream til fattern, og det ser ut som han liker den. Godt merke, luktfri og kommer i grei innpakning. Evt hvis du vil bruke mer penger så har Murad en skikkelig god en. Til kroppen så kan du jo prøve Cerave f.eks. Den er uten duft så vidt jeg vet, og skal visstnok være god også. La Roche Posay har også uten duft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå