AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Sikkert min feil at jeg ikke så at den hadde gått ut, men jeg var på rema 1000 i går og handla juice. Den juicen hadde gått ut for én hel uke siden! Burde forvente jo at den hvert fall er innenfor holdbarhetsdatoen? Spesielt når den gikk ut for én uke siden....Bortkasta at jeg har nesten 2 liter med juice som gikk ut 1.mai....Burde jeg gå tilbake til butikken for å klage? Anonymkode: 3455f...978
Gjest Lily_88 Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Gå tilbake med kvitteringen og juicen, så får du sikkert penger tilbake, tilgodelapp, eller en ny en 👍
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Gå tilbake til butikken med den, er faktisk ikke værre en det. Feil kan skje, til og med på en butikk. Anonymkode: 4b126...d00 1
Svartfugl Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert min feil at jeg ikke så at den hadde gått ut, men jeg var på rema 1000 i går og handla juice. Den juicen hadde gått ut for én hel uke siden! Burde forvente jo at den hvert fall er innenfor holdbarhetsdatoen? Spesielt når den gikk ut for én uke siden....Bortkasta at jeg har nesten 2 liter med juice som gikk ut 1.mai....Burde jeg gå tilbake til butikken for å klage? Anonymkode: 3455f...978 Sannsynligvis er juicen helt fin ennå(hvis det ikke vsr ferskpresset juice). Best før er noe annet enn siste forbruksdag. Noen ganger blir det en glipp i varerulleringen til butikkene. Hvis du går tilbake får du nok hevet kjøpet uten diskusjon. 1
Daria Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Du høres nesten sjokkert ut, har du aldri opplevd dette før? Sånt skjer stadig vekk, det er bare å gå tilbake og klage hvis du føler det er verdt bryet. Men som Svartfugl sier, at noe har gått ut på dato trenger ikke bety at det er dårlig (selv om det betyr at butikken strengt tatt ikke skal selge det). 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 8 minutter siden, Daria skrev: Du høres nesten sjokkert ut, har du aldri opplevd dette før? Sånt skjer stadig vekk, det er bare å gå tilbake og klage hvis du føler det er verdt bryet. Men som Svartfugl sier, at noe har gått ut på dato trenger ikke bety at det er dårlig (selv om det betyr at butikken strengt tatt ikke skal selge det). Juicen lukta ikke vanlig. Jo, har opplevd det, men aldri at datoen har gått ut for én uke siden. Anonymkode: 3455f...978 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 11 minutter siden, Daria skrev: Du høres nesten sjokkert ut, har du aldri opplevd dette før? Sånt skjer stadig vekk, det er bare å gå tilbake og klage hvis du føler det er verdt bryet. Men som Svartfugl sier, at noe har gått ut på dato trenger ikke bety at det er dårlig (selv om det betyr at butikken strengt tatt ikke skal selge det). Det er jo ganske trasig, og de fleste har nok ikke opplevd det før da butikkene generelt strekker seg langt for at utgåtte varer ikke står med de ordinære varene. Anonymkode: df6ea...268
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Åh, herregud 🥶🥶 Dette er jo fullstendig KRISE. Er jo ikke som om at man kan gå tilbake til butikken heller 😥😥 Uff. Stakkars deg!! God klem!! Anonymkode: 7a20d...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, herregud 🥶🥶 Dette er jo fullstendig KRISE. Er jo ikke som om at man kan gå tilbake til butikken heller 😥😥 Uff. Stakkars deg!! God klem!! Anonymkode: 7a20d...a2a Barnslig. syns ikke det er normalt at juice som gikk ut for én uke siden fortsatt står i kjøleskapet og skal bli solgt til full pris. Anonymkode: 3455f...978
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 Trenger ikke kvitteringen for å få ny når juicen er gammel. Anonymkode: 82704...69f
Illumi Skrevet 8. mai 2020 #12 Skrevet 8. mai 2020 On 5/7/2020 at 12:26 PM, AnonymBruker said: Barnslig. syns ikke det er normalt at juice som gikk ut for én uke siden fortsatt står i kjøleskapet og skal bli solgt til full pris. Anonymkode: 3455f...978 Tror nok ikke at butikken bevisst har hatt som mål å selge gammel juice til full pris. Er helt normalt at varer en gang i blant har gått ut på dato uten at butikkansatte oppdager det. Har selv ved flere anledninger funnet utgåtte varer, og da beklager butikken seg og rydder det vekk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #13 Skrevet 8. mai 2020 Shit happens, du får helt sikkert en ny juice om du tar turen innom butikken. Det er ikke snakk om mange kronene i svinn for butikken, så de kommer ikke til å krangle på det. Skjønner at det er kjipt, men det er ikke helt krise verken for deg eller butikken. Anonymkode: 0d3c7...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå