lolady Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Hei. Jeg syns det er artig å se på andres gravidmager og sammenligne. Jeg blir derimot litt satt ut av at på «de fleste» synes det allerede godt. På meg synes det ingenting! Den kommer sikkert før eller siden men.. Noen fler som er/var sånn?😊 Er jeg unormal? Må bare legge til at alt ser fint og normalt ut med den lille på UL.
Dingdoria Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Jeg hadde ikke mage så tidlig 🙈 Tror ikke det syntes noe særlig på meg før rundt uke 20... 2
tangent Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 Synes lite på meg før uke 16, egentlig. Det er helt normalt at vi er forskjellige! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Jeg hadde heller ikke noe særlig mage før nå nylig, er i uke 18. Følte meg også veldig unormal, gikk opp i vekt hver uke, men syns ikke jeg så noe mage, haha, men den kommer! Anonymkode: 730e6...43a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Jeg fikk ikke mage før jeg var nærmere uke 25 😄 Anonymkode: 28e6e...5de
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Jeg har passert 18 uker og har fortsatt ikke fått mage, enda jeg hadde relativt flat mage fra før. Magen kjennes derimot strammere og det er mer ubehagelig å trykke på den enn før. Jeg tror det er helt normalt å ikke få mage før OUL, spesielt hvis man er førstegangsgravid. Anonymkode: 01755...448
lolady Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde heller ikke noe særlig mage før nå nylig, er i uke 18. Følte meg også veldig unormal, gikk opp i vekt hver uke, men syns ikke jeg så noe mage, haha, men den kommer! Anonymkode: 730e6...43a Så godt å høre! Jeg har faktisk ikke lagt på meg ennå engang🙈 Er slank i utgangspunktet og gikk ned litt 1. trimester.. Fått tilbake 1 av de kiloene jeg mistet😅
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, lolady skrev: Så godt å høre! Jeg har faktisk ikke lagt på meg ennå engang🙈 Er slank i utgangspunktet og gikk ned litt 1. trimester.. Fått tilbake 1 av de kiloene jeg mistet😅 Jeg gikk brått opp 3 kg mellom uke 15 og 17. Så ikke den komme, da jeg egentlig spiser en del mindre nå enn i 1.trimester fordi kvalmen er borte. Ikke bli skremt om du plutselig får et raskt hopp på vekta snart. Jeg antar en del av tingene på innsiden av kroppen begynner å veie en del fremover. Vekta til fosteret øker også med ganske mye fra uke til uke fra uke 17, i følge appen min. Anonymkode: 01755...448
Kommerikkepånoebra Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 (endret) Jeg er gravid med nr 2 og hadde såvidt antydning til mage i uke 14. Tror ingen som ikke visste at jeg var gravid kunne se det☺️ Er slank/tynn i utgangspunktet. Med første fikk jeg første kommentaren/spørsmålet om jeg var gravid i uke 12..🙈 Endret 7. mai 2020 av Kommerikkepånoebra
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 Hadde knapt mage på OUL med første, så er veldig vanlig😊 Med nr to 10 år senere fikk jeg mage rundt uke 15 Anonymkode: 6129e...633
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 Fikk mage rundt slutten av uke 26-28. Tok lang tid..mange sim ikke får mange i det hele tatt og ser bare oppblåste ut. Men fikk til slutt diger mage og gikk opp 22kg Anonymkode: 33cb4...6b6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #12 Skrevet 7. mai 2020 Veldig vanlig, spesielt om du er førstegangs. Livmora er knapt på vei opp av bekkenet ennå! Jeg kunne se en tydelig kul selv rundt uke 18, og rundt uke 22-23 poppa magen skikkelig og det gikk ikke å skjule lenger. Det kommer! 😊 Anonymkode: 7c754...e1f
Pearl2.0 Skrevet 7. mai 2020 #13 Skrevet 7. mai 2020 Det er helt normalt Med første hadde jeg ikke litt mage engang før uke 22, med andre var den synlig et par-tre uker før Men da fortsatt såpass lite at ingen hadde antatt det hvis de ikke kjente meg.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 Min syntes ikke før rundt uke 20, og da måtte jeg gå inn for å vise den frem med stramme klær. Rundt uke 30 derimot var det vanskeligere hvis jeg skulle prøvd å skjule den. Men i uke 14 var det nok ikke antydning en gang. Husker hvertfall på OUL uke 18 at magen var helt flat og jeg spurte hun som utførte ultralyden, men det var visst helt normalt at det ikke var noe mage på det tidspunktet. De som får mage så tidlig får det ikke pga babyen men pga mye luft i magen Anonymkode: 193c0...d01
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #15 Skrevet 7. mai 2020 Snikskryt. Begynte ikke å vises på meg før i uke 25 ca. For de fleste førstegangsfødende tar det tid før musklene deler seg og man får mage Anonymkode: 4e32a...c53
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #16 Skrevet 7. mai 2020 Med første var jeg helt flat til uke 33. Plutselig poppet den ut da. Anonymkode: 9490c...312
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #17 Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, lolady skrev: Så godt å høre! Jeg har faktisk ikke lagt på meg ennå engang🙈 Er slank i utgangspunktet og gikk ned litt 1. trimester.. Fått tilbake 1 av de kiloene jeg mistet😅 Helt normalt, null stress! Dette er vanlig, særlig med første barn. Jeg hadde ingen forandringer før jeg var hvertfall halvveis. Med nr2 kom magen mye tydeligere, og jeg kunne da se det i uke 15(!). Anonymkode: 10de7...b03
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 2 timer siden, lolady skrev: Hei. Jeg syns det er artig å se på andres gravidmager og sammenligne. Jeg blir derimot litt satt ut av at på «de fleste» synes det allerede godt. På meg synes det ingenting! Den kommer sikkert før eller siden men.. Noen fler som er/var sånn?😊 Er jeg unormal? Må bare legge til at alt ser fint og normalt ut med den lille på UL. Første gang fikk jeg ikke mage før rundt uke 28-30. Jeg kjente heller ikke mye spark, så kan si jeg følte meg ikke veldig gravid. Anonymkode: a41e2...84c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #19 Skrevet 7. mai 2020 Det har også litt å si hvordan livmoren er vinklet og hvor morkaken er festet. Du blir tidsnok lei den digre magen, så bare slapp av:) Anonymkode: 10de7...b03
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #20 Skrevet 7. mai 2020 Helt normalt! Jeg føler også at mine venner fikk mage tidlig og kjenner ei som startet med gravidbukse allerede i uke 10. Jeg er uke 19 nå å gravidbuksa sklir fortsatt ned så den må jeg vente litt til med å bruke. Kan se en lite flatterende fleskmage når jeg står og sitter, når jeg ligger flatt så er det så vidt det stikker opp en mini kul. Så jeg ser mer feit ut enn gravid, men jeg tenker at magen kommer til slutt og kanskje setter man litt mer pris på den når den kommer seint. Anonymkode: aca7a...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå