Gjest løyten Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Noen som har en god lipgloss å anbefale som ikke tørker ut leppene? Jeg har funnet noen jeg liker, men de har tørket ut leppene for mye, enda jeg har hatt lepomade først.
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 L'oreal sine er gode, eller Dior sine. Har aldri opplevd at de tørker ut leppene i hvertfall.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Clarins og YSL har farget lipbalm i tube. Disse er blanke og gir farge som glosser, men tørker ikke ut i det hele tatt.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har hatt god erfaring med Glam shine glossene fra L'oreal.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2005 #5 Skrevet 25. juni 2005 Juicy Tube fra Lancome eller Verscaes lipglosser er kjempefine. sitter i en evighet og tørker ihverfall ikke ut mine lepper
Gjest KG-gjest Skrevet 25. juni 2005 #6 Skrevet 25. juni 2005 Juicy Tube fra Lancome eller Verscaes lipglosser er kjempefine. sitter i en evighet og tørker ihverfall ikke ut mine lepper Henger meg på disse to-er særlig fornøyd med Juicy Tubes på dagtid og sistnevnte på kveldstid... I tillegg liker jeg de fargede lipbalmene/glossene fra Loreal til bare 70 kr. Finnes i nøytrale og fine farger! Sitter ikke så lenge som de som er nevnt over,men liker denne godt uansett...
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #7 Skrevet 25. juni 2005 Synes "vanlig" Juicy Tube tørker ut leppene. Men nå har de kommet med en sommerutgave! Samme design, men med blomster på, såkalt hydrating gloss. Kjøpte en i dag, og den virker mere som en lipbalm. Gir ikke like intens glans, men er ikke fullt så klissete.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. juni 2005 #8 Skrevet 25. juni 2005 Synes "vanlig" Juicy Tube tørker ut leppene. Men nå har de kommet med en sommerutgave! Samme design, men med blomster på, såkalt hydrating gloss. Kjøpte en i dag, og den virker mere som en lipbalm. Gir ikke like intens glans, men er ikke fullt så klissete. Hvordan er fargeutvalget?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #9 Skrevet 25. juni 2005 Hvordan er fargeutvalget? 4-5 stykk hvis jeg ikke husker feil. Hvit, lys rosa, skarp rosa. Den jeg kjøpte heter Red Sweetheart og er orange/rød. Den har litt skimmer og fargen er ganske transparent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå