Gå til innhold

Sex handler nesten utelukkende om kjemi (kan vi slutte med tråder som beskriver folkegrupper som trangere/større? Ev lage et penisforum?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt et avslappet og godt forhold til sex, men kjenner at disse trådene om størrelse/tranghet irriterer meg. Leste i Dagbladet (eller var det vg) om en mann som ga en eskorte dårlig vurdering på tranghet. Så leser jeg alle disse innleggene om at damer fra Asia er trangere, og om smale hofter kan være tegn på...

Kan vi ikke bare få tilbake respekten? La sex være en fin ting, som man deler med den/ de man har kjemi og gode opplevelser med. Og ikke kommentere det som om kvinner skulle vært en vare. Og til dere menn som er veldig opptatt av egen tissefant. Mye sitter i hodet. Den beste sexen jeg har hatt, har absolutt ikke vært med de største.

Anonymkode: d6194...f16

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt et avslappet og godt forhold til sex, men kjenner at disse trådene om størrelse/tranghet irriterer meg. Leste i Dagbladet (eller var det vg) om en mann som ga en eskorte dårlig vurdering på tranghet. Så leser jeg alle disse innleggene om at damer fra Asia er trangere, og om smale hofter kan være tegn på...

Kan vi ikke bare få tilbake respekten? La sex være en fin ting, som man deler med den/ de man har kjemi og gode opplevelser med. Og ikke kommentere det som om kvinner skulle vært en vare. Og til dere menn som er veldig opptatt av egen tissefant. Mye sitter i hodet. Den beste sexen jeg har hatt, har absolutt ikke vært med de største.

👏👍

• Liker 3
Skrevet

Faan så godt å lese... helt enig. Min måte å protestere på her har vært å skriv litt provoserende ting i sånne tråder. For det får jeg tilbake at jeg er ett nett troll og Gud vet hva .. helt greit i hvertfall får jeg vist at slike tråder ødelegger noens selvtillit, både damer og menn, hver gang det må diskuteres om det man er født med er bra eller dårlig. Det er så lavmål... 

👍🏻

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min påstår at jeg er "trang". Vel, eksen pleide å putte sin egen kuk OG en dildo inni meg for å se om det var plass. Jeg tror fleksibel er ordet. 

Og han som mente at eskorten ikke var trang var bare skuffa fordi kjøpesex ikke er som deilig sex med en som er dypt tiltrukket av deg og kanskje elsker deg. 

Anonymkode: 1acdf...130

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min påstår at jeg er "trang". Vel, eksen pleide å putte sin egen kuk OG en dildo inni meg for å se om det var plass. Jeg tror fleksibel er ordet. 

Og han som mente at eskorten ikke var trang var bare skuffa fordi kjøpesex ikke er som deilig sex med en som er dypt tiltrukket av deg og kanskje elsker deg. 

Anonymkode: 1acdf...130

Helt klart... bare tull alt det der om vid og trang og stor og liten... de fleste nyter sex med det de har... 

• Liker 4
Skrevet

Bra skrevet! 😃 Takk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt og fullstendig enig med deg, TS! 👍

Anonymkode: 085de...6a8

• Liker 1
Skrevet

Så bra at flere er enige med meg. Veldig trist at store deler av befolkningen går rundt og er misfornøyde med seg selv. For mangel på selvtillit er er ofte et større problem i skriveprosessen, en om man (i eget hode) mangler et par cm.

Ts.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er så absolutt mye mer enn bare størrelser! 🙌🏻

Men tror ikke det blir slutt penis og vagina tråder 😅 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Flott tråd.

Er forbanna lei å høre trange kvinner er best bla, bla. Min mening er at de ikke liker personen. Ingen prostituerte er tente på kunden sin. De stenger av og liker ikke hva mannen gjør. De vil ha det fort over og penger i lomma. 

Alle kvinner er unike. Og menn er gode om de behandler kvinnen bra. Sex i forhold og når begge er forelsket og digger hverandre er jo det beste. Og kjemi. Er det kjempegnist og kjemi så ordner resten av seg selv. 

Anonymkode: 2fee4...d2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei disse penistrådene at jeg gjerne hadde gitt moderatorene fullmakt til å var slette dem. Og gjerne påføre de gutta som starter dem noen ukers karantene. ;)

Anonymkode: c1d74...3de

• Liker 3
Skrevet

Amen til denne 🙂  Nyt hverandre, nyt kjemien og gi litt ekstra så får du selv minst like mye igjen. Begjær kvinnen og vis det med hele kroppen, da føler hun seg trygg og deilig, og du blir som en gud i hennes øyne.  Samme faen som du er fotomodell, sixpack og innehaver balltre...  det har null å si... Og du kjære kvinne, du er som deiligst når du lever godt i egen kropp, ingen ting er mer perfekt enn en kvinnekropp som har levd og gitt liv.  Kast hemningene og nyt !   

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei disse penistrådene at jeg gjerne hadde gitt moderatorene fullmakt til å var slette dem. Og gjerne påføre de gutta som starter dem noen ukers karantene. ;)

Anonymkode: c1d74...3de

Enig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint hovedinnlegg! Enig :)

Anonymkode: 09d87...ab3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så lei av dere som skriver slike innlegg, som lissom skal reformere og utdanne hele forumet. Det går to dager, og så ligger du langt nede i bunken, sammen med 2000 tråder om kuk og fitte. Jeg hater også slike tråder, men hvem pokker tror du at du er? 

Anonymkode: 14678...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...