Gå til innhold

Rar opplevelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ofte å suge min mann på kvelden etter at barna har lagt seg, mens vi ligger på sofaen og ser TV. Da er vi gjerne begge fullt påkledd i hver vår joggedress. Vi går stort sett i joggedress når vi er hjemme. Så til det jeg syntes var litt rart. Min mann var ute og fisket med sin bestekompis fredag og fallt i elva. De var like ved der kompisen bor, vi bor noen mil fra hverandre så min man dukket plutselig opp hjemme kledd fra topp til tå i sin kompis’ klær. En joggedress, undertøy, sokker, ja alt, med sine klær kliss våte i en pose. (Det hadde ikke vært dramatisk på noen måte, han ble bare gjennomvåt). Men han ble sittende i sofaen den kvelden etter at han fortalte hva som skjedde, i denne joggedressen, og følgelig hadde jeg lyst til å gi ham en blowjob, som vanlig. Men det pirret meg uvanlig mye å suge ham i en fremmed manns klær. Ja, nå er jo ikke kompisen hans veldig fremmed, han henger rundt her flere ganger i uka, og har sett ham i denne joggedressen en haug med ganger, men det var liksom noe forbudt med det. Senere da vi la oss beholdt han genseren og sokkene på mens vi hadde samleie, noe han ofte gjør når vi starter opp, og det tente meg også veldig. Samme forbudte følelsen. Og klærne lukter jo annerledes enn min manns så det er en annen opplevelse. Jeg tror min mann merket at sexen var annerledes også, for han brukte joggedressen hele helga, og jeg tror aldri vi har hatt mer sex. I alle fall ikke etter at barna ble født. Andre som har opplevd noe slikt? Joggedressen er nå til velfortjent vask...

Anonymkode: 26a49...815

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe Nei høres ukjent ut. Fint at dere koser dere da.

Anonymkode: 21c1a...dde

Skrevet

Høres spennende ut og ikke rart i det hele tatt. Det blir som å utforske en fetisj eller bruke et nytt sexleketøy. Mange blir ekstra tent av det. Du vet best selv om du synes kompisen hans er attraktiv og om du har lyst på han. Men det kan være så enkelt at du bare blir ekstra kåt på noe nytt. Flott at du "lar dette gå utover" kjæresten din. 

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...