AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Det har blitt leid ut ved siden av meg, huseier sa det var et par som skulle leie. Med paret kom det 3 menn og nå har det flyttet inn ennå en mann. Er det lov? Anonymkode: a1d62...cc3
Millimani Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Det er da opp til huseier, vil nå jeg si. Og det hender at uttrykket "et par" betyr flere enn to personer 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 På 9.5.2020 den 20.58, Millimani skrev: Det er da opp til huseier, vil nå jeg si. Og det hender at uttrykket "et par" betyr flere enn to personer Men huseier har leid ut til et par, som i kjærestepar. Det er det han tror bor der. Anonymkode: 2bab9...170
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men huseier har leid ut til et par, som i kjærestepar. Det er det han tror bor der. Anonymkode: 2bab9...170 Mistenker du at det foregår ulovligheter der? Anonymkode: 6654a...863
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mistenker du at det foregår ulovligheter der? Anonymkode: 6654a...863 Vet ikke. Tenker at et par stk der ikke er her lovlig, ettersom de ikke jobber. Men det er eg ikke min business. Tenkte mest på huseier som tror at det bor et ungt kjærestepar der, men i virkeligheten er det et kollektiv av 4-5 menn og 1 dame. Han kunne i teorien leid ut til så mange å fått betalt deretter. Anonymkode: 2bab9...170
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 Det skader jo ikke å sende en epost eller sms til huseier tenker jeg. "Hei! Du fortalte at det skulle flytte inn et kjærestepar ved siden av meg, men nå bor det 4-5 menn og 1 dame. Ville bare informere, hvis du ikke er klar over dette. Mvh...." Noe i den dur. Anonymkode: f635e...20a 4
Millimani Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Men huseier har leid ut til et par, som i kjærestepar. Det er det han tror bor der. Anonymkode: 2bab9...170 Hvor står det kjærestepar? 9 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke. Tenker at et par stk der ikke er her lovlig, ettersom de ikke jobber. Men det er eg ikke min business. Tenkte mest på huseier som tror at det bor et ungt kjærestepar der, men i virkeligheten er det et kollektiv av 4-5 menn og 1 dame. Han kunne i teorien leid ut til så mange å fått betalt deretter. Anonymkode: 2bab9...170 Du er ikke TS, det ser jeg på hash-nummeret (anonymkode). Han har sikkert kontroll på det, hvis ikke han har det enda så kommer vel dagen for det 1
Gjest ti10 Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Kanskje de andre har hjulpet paret med å flytte, og nå blir noen dager på besøk? Hvis det bor flere der permanent, kommer vel utleieren til å oppdage det selv? Jeg hadde i hvert fall ventet litt med å si fra. Litt pinlig å slå alarm med en gang hvis de faktisk bare er på besøk ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå