AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Har billetter til New York første uka i juli. Betalt i februar...Hva er sjangsen for at det blir noe av? Flyet er ikke kansellert (enda). Men idag det er innreiserestriksjoner til USA, karantene etter vi evt. kommer hjem og så lang ferie har vi ikke. Hvis flyet går, men UD fraråder reiser, vil visstnok ikke reiseforsikring gjelde osv. Virker som det er mye som må endres før vi evt. kan reise. Men jeg er optimist. Det er 2 mnd siden utbruddet og toppen passert for uker siden ref.sykehustall. Mange jobber for å åpne opp, folk trenger penger og Norge er ikke et shithole country så kanskje vi kan dra til USA tidligere en f.eks Belgia som er hardere rammet. Anonymkode: 42baa...b53
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har billetter til New York første uka i juli. Betalt i februar...Hva er sjangsen for at det blir noe av? Flyet er ikke kansellert (enda). Men idag det er innreiserestriksjoner til USA, karantene etter vi evt. kommer hjem og så lang ferie har vi ikke. Hvis flyet går, men UD fraråder reiser, vil visstnok ikke reiseforsikring gjelde osv. Virker som det er mye som må endres før vi evt. kan reise. Men jeg er optimist. Det er 2 mnd siden utbruddet og toppen passert for uker siden ref.sykehustall. Mange jobber for å åpne opp, folk trenger penger og Norge er ikke et shithole country så kanskje vi kan dra til USA tidligere en f.eks Belgia som er hardere rammet. Anonymkode: 42baa...b53 USA har pr.nå stengte grenser for tilreisende fra Europa ut mai mener jeg, mye kan skje iløpet av mai/juni . Men personlig tror jeg ikke grensene åpnes for reiser mellom landene før etter sommeren, da minsker en også risikoen for nye utbrudd av smitte Anonymkode: 0c55b...231 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 55 minutter siden, AnonymBruker said: Norge er ikke et shithole country så kanskje vi kan dra til USA tidligere en f.eks Belgia som er hardere rammet De kommer nok ikke til å åpne grensene kun for Norge... Jeg hadde ikke vært særlig optimistisk, slik tilstanden er i USA nå (hardest rammede i hele verden, spesielt New York som du liksom skal til..) er det ganske tvilsomt at det blir noe av turen din. Anonymkode: 24bc8...358 3
Den Sagnomsuste Skrevet 7. mai 2020 #4 Skrevet 7. mai 2020 Hvor hyggelig er det i USA nå om dagen uansett da? Jeg kunne forstå ønske om å reise til stater som ikke har vært nevneverdig rammet av epidemien, men akkurat NY ville jeg skjært unna. Har tanken streifet deg at du kan være pasient zero i neste bølge her hjemme? Jeg tror ikke jeg ville hatt det på samvittigheten om jeg var deg. 1
Anbefalte innlegg