AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 De er forferdelig nysgjerrige, og har endt opp med å måtte blokkere dem på Facebook. Blant felles venner ute er vi forsiktige med hva vi sier, da vi vet at naboparet fisker etter info via dem vi snakker med.. Datteren til naboparet stormer inn i huset vårt, og er absolutt ikke flau over å forstyrre oss under middagen. Hun vil nemlig se på at vi spiser og vite hva vi spiser. Og alt vi måtte foreta oss i hagen skal hun ha rede på.. Vi har selv en datter på samme alder, og hun sier at nabojenta skal ha uttrykt ønske om å være inne med oss for å se hva jeg og mannen gjør for noe 😛 Får datteren min lekebesøk, kan du være sikker på at nabojenta har fått det med seg. Hun er straks på døren vår, og forsøker å få datteren min og vennen til å heller komme over hos dem. Slik har det alltid vært. Nabojenta skal KUN leke hjemme hos seg, og ikke her hos oss. Vi aner ikke hvorfor.. Men de gangene hun er her, så er det for å lytte, følge med og stille spørsmål. Hun skal ha sakt til datteren min at hun må «løpe» hjem til mor for å «fortelle noe». Vet ikke hva dere tror, men jeg begynner å bli sprø. De eier jo ingen skam i livet😂 Anonymkode: cd5e8...8b5 10
Fastnøkkel Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Den eneste muligheten for dere å bli kvitt dem må være å flytte. 3
Cinnamondiva Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Herregud noe så sært. Har du forsøkt å tatt en prat med de? Ville tatt en prat med de 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Du kritiserer jo et barn? Er du sikker på at det er foreldrene hennes som står bak det? virker mer som ei nyskjerrig jente som liker å fortelle foreldra sine ting. Anonymkode: 4e47c...89f 24
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kritiserer jo et barn? Er du sikker på at det er foreldrene hennes som står bak det? virker mer som ei nyskjerrig jente som liker å fortelle foreldra sine ting. Anonymkode: 4e47c...89f Eller utspekulerte foreldre som bruker sin datter for å blande seg i naboens privatliv. TS, jeg ville tatt en prat med naboene og fortalt at dere ikke synes det er så hyggelig med - her kommer liste av det dere ikke synes er greit Eller så flytter dere Anonymkode: 08124...a44 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #6 Skrevet 7. mai 2020 Du høres psykisk syk ut, TS. Anonymkode: 7aa11...936 29
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #7 Skrevet 7. mai 2020 Hva med å låse ytterdøren? Anonymkode: 6d474...f72 22
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 Høres mest ut som noe du innbiller deg i grunn. Du virker sykelig opphengt i naboen. Anonymkode: 1eb53...012 17
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Du må jo sette grenser forbarmet. «Nå spiser vi middag, du kan komme tilbake når vi har spist». Anonymkode: bf9e7...56b 19
Gjest ti10 Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 Virker mer som en nysgjerrig unge med litt for få grenser. Litt drøyt å beskylde foreldrene for å spionere gjennom datteren.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 Hehe! Her kan du sende inn en pitch til en episode fra Solsidan 😂 Høres ut som du er nabo med Ove Sundberg. Anonymkode: 3686b...f5f 16
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #13 Skrevet 7. mai 2020 Dette er jo en glimrende mulighet til å legge ut agn for foreldrene hennes! Nå kan du finne på skrøner som er så ville at datteren garantert forteller det hjemme. Så er det bare å vente på at foreldrene skal komme og spørre om "er det sant at dere skal til India for å kjøpe en elefant?" Eller at du har jobbet for NASA? Eller at dere måtte slakte 15 kaniner, 20 høns og 32 kattunger fra stedet dere bodde før. Eller at du har laget parykkene Dronning Sonja bruker og til sommeren er du invitert til slottet? Pøs på, litt nytt hver gang du hører jenta er i nærheten. Jeg hadde storkosa meg. Og jeg hadde kjøpt et gebiss som jeg satt i et glass jenta garantert går forbi og laget en skrøne om det. Mulig jeg hadde hengt opp noen diplomer for en uvanlig heltedåd ved peisen i stua også. Anonymkode: 15d12...be5 38
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 9 timer siden, n_97 skrev: Hvor gammel er nabojenta? Hun er 10 år, om det har noe å si. Anonymkode: cd5e8...8b5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #16 Skrevet 8. mai 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jo en glimrende mulighet til å legge ut agn for foreldrene hennes! Nå kan du finne på skrøner som er så ville at datteren garantert forteller det hjemme. Så er det bare å vente på at foreldrene skal komme og spørre om "er det sant at dere skal til India for å kjøpe en elefant?" Eller at du har jobbet for NASA? Eller at dere måtte slakte 15 kaniner, 20 høns og 32 kattunger fra stedet dere bodde før. Eller at du har laget parykkene Dronning Sonja bruker og til sommeren er du invitert til slottet? Pøs på, litt nytt hver gang du hører jenta er i nærheten. Jeg hadde storkosa meg. Og jeg hadde kjøpt et gebiss som jeg satt i et glass jenta garantert går forbi og laget en skrøne om det. Mulig jeg hadde hengt opp noen diplomer for en uvanlig heltedåd ved peisen i stua også. Anonymkode: 15d12...be5 Dævver 😂 Dette! Gjør dette! 😍 Anonymkode: 7b521...c8d 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #17 Skrevet 8. mai 2020 Kan det hende dere er litt vel paranoide, og kanskje litt innbilsk? Anonymkode: de28d...2fa 3
Sokkar Skrevet 8. mai 2020 #18 Skrevet 8. mai 2020 På 7.5.2020 den 4.11, AnonymBruker skrev: Eller utspekulerte foreldre som bruker sin datter for å blande seg i naboens privatliv. TS, jeg ville tatt en prat med naboene og fortalt at dere ikke synes det er så hyggelig med - her kommer liste av det dere ikke synes er greit Eller så flytter dere Anonymkode: 08124...a44 Hadde naboen min truet med å flytte dersom ikke jeg og ungene tilpasset oss en liste...... Så hadde vi ikke tilpasset oss den listen 😊 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #19 Skrevet 8. mai 2020 Spiller noe av dette noen rolle, ts? Driver dere med middager så hemmelige at naboen ikke kan vite hva den består av? Installer lås på utdøren og bruk den til enhver tid. Og bry dere ellers ikke. Anonymkode: 0eeb8...730 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #20 Skrevet 8. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo en glimrende mulighet til å legge ut agn for foreldrene hennes! Nå kan du finne på skrøner som er så ville at datteren garantert forteller det hjemme. Så er det bare å vente på at foreldrene skal komme og spørre om "er det sant at dere skal til India for å kjøpe en elefant?" Eller at du har jobbet for NASA? Eller at dere måtte slakte 15 kaniner, 20 høns og 32 kattunger fra stedet dere bodde før. Eller at du har laget parykkene Dronning Sonja bruker og til sommeren er du invitert til slottet? Pøs på, litt nytt hver gang du hører jenta er i nærheten. Jeg hadde storkosa meg. Og jeg hadde kjøpt et gebiss som jeg satt i et glass jenta garantert går forbi og laget en skrøne om det. Mulig jeg hadde hengt opp noen diplomer for en uvanlig heltedåd ved peisen i stua også. Anonymkode: 15d12...be5 +1! Anonymkode: 779a9...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå