Gå til innhold

Dåpsgave til niese - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i dåp til datteren til søsteren min i august. Jeg skal ikke være fadder, det ble broren min sin oppgave.

Jeg har kjøpt en nydelig sparebøsse i porselen med de orginale Ole Brumm-tegningene og en søt dåpstekst på.

Så var jeg i butikken her om dagen, og fant Thorbjørn Egners samlede "verker" på cd; Kardemommeby, Hakkebakkeskogen, Karius og Baktus osv. Er det en dum gave? Hun er jo for liten til å skjønne noe av det ennå, men hun vil jo ha det mye gøy med de når hun blir litt større?

Og hvor mye bør jeg gi for? Og er cd'er en ok dåpsgave eller bør jeg spare dem til bursdag eller jul? Det er jo en flott eske som alle cd'ene ligger oppi, er ikke tacky det?

*usikker*

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Syns du har kjøpt noen flotte gaver jeg! :)

Skrevet

Synes det høres ut som flotte gaver jeg :Nikke:

Skrevet

Synes det høres veldig bra ut!

Vi har gitt slike store flotte eventyrbøker til våre nevøer. Den store hvite eventyrboka, og Den store boka om Knerten

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Synes det høres flott ut. Eventyr er noe ungen bruke og sette pris på mens hun vokser opp, sølvtøy derimot har en tendens til å bli liggende i et skap til det blir helt sort.

Skrevet

synes det var en kjempe ide med cd med Egner. De fleste tingene fra dåp er jo bare til pynt i et vitrine skap allikevel (ihvertfall hos oss).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...