Kath88 Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hei. Jeg bor i et leilighetskompleks. Har en terrasse med vanlige bjelker på gulvet og det er sprekker ned til de under. Jeg leter høyt og lavt etter teppe/matte som kan være så å si vanntett (iallefall litt) sånn at hvis jeg skulle være uheldig å søle ned på gulvet og at de under slipper å få søl i hodet når de nyter morgenkaffen ute. Noen ideer om hva jeg kan bruke? Evt. Hvor jeg kan få tak i noe sånt.? 🤔
Kolfinna Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Kunne dette vært noe? https://www.ikea.com/no/no/cat/utendorsgulv-21957/
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Ville heller platet på undersiden. Anonymkode: 56bf9...230
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Om prisen er en faktor, så burde strengt tatt hvilket som helst vinyl eller linoleumsbelegg funke som en billigløsning. Du må derimot passe på at regnvann kan renne unna og belage deg på å måtte tørke opp fukt og skitt siden det altså blir et helt tett gulv. Utematter og gulvfliser er ikke tette i samme grad selv om småsøl, rusk og rask selvfølgelig fanges opp. Anonymkode: 61f53...fd9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 Jeg har ett utendørs teppe kjøpt på Rusta. Anonymkode: ad10d...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå