AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Jeg kan lese vurderinger av leger på nett. Hvorfor kan jeg ikke det samme med barnehager/ansatte i bhg, eller skoler og deres lærere? Hvilken Bhg og skole man ender opp på, eller med hvilken lærer er da minst like viktig som hvilken lege man får. Tenker også at hvis det fantes en slik liste, så kanskje de lærerne eller barnehageansatte som faktisk gjør en elendig jobb faktisk tok hintet om å bytte yrke, mens de som er gode i faget sitt fikk bekreftelse på god innsats. Og ikke minst, hele poenget: vi kunne valgt bort barnehager og skoler som har en dårlig leder, mange dårlige ansatte eller lignende. Anonymkode: a8335...70b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 For det hadde frista flere til å bli lærere/ barnehagelærere, tror du? Jeg syns legelisten er noe tull. Hvis man ikke er fornøyd kan man jo bare bytte. Anonymkode: 926ae...a89
Skogkløver Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 Da har du gått glipp av noe 😂 Det finnes allerede https://www.udir.no/tall-og-forskning/statistikk/statistikk-barnehage/foreldreundersokelsen-i-barnehager-resultater/
cattleya Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Jeg elsker legelisten, men hadde vært skeptisk til det samme med barnehager for da er det jo fort at det er barna som blir utlevert. Typ "ikke fornøyd med denne barnehagen da mitt barn opplevde ..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå