Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Hei! Jeg har sort hår plutselig.. ( hvertfall veldig mørkt) Jeg klaget min nød til frisøren og hun forelo legge inn lag med lyse striper ( disse ville bli lysebrune) er det noen som har en ide om hvordan dette vil se ut.. evt har noen andre ideer på fine higlights jeg kan prøve meg på.. gjerne bilder Trenge litt inspirasjon :D
Milly:) Skrevet 25. juni 2005 #2 Skrevet 25. juni 2005 Jeg tror det blir fint hvis du legger inn mange tynne striper (ikke tjukke/markerte), slik at hele håret får forskjellige nyanser. Da vil også hovedinntrykket bli at håret er lysere. Du kan også la noen av stripene sitte lengre, slik at du får noen lysebrune og noen enda lysere striper.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Jeg har utrolig mye verv i håret også...spesielt da i panneluggen. Jeg tenkte på og klippe panneluggen og be frisøren ta antipermanent i luggen.. for å roe verven litt.. har noen gjort det før? Luggen min vokser nemlig ikke noe lengre enn til øra..og jeg synes det ser litt ufllstendig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå