Hellian Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Jeg har pleid å bruke Elnette sin hårspray, og er fornøyd med den. Men mannen min liker ikke lukten, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve noe annet. Er det noen som har noen å anbefale? Vil ha en som det går an å gre ut.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 Lukter godt eller lukter lite? Er fornøyd med Define sin, den lukter lite Anonymkode: b7e60...c36 1
Hellian Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2020 Lukter lite fungerer sikkert også. Takker 😀
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 6 timer siden, Hellian skrev: Lukter lite fungerer sikkert også. Takker 😀 Du må prøve got2be, den rosa! Den lukter helt fantastisk, lukter jordbær. Bruker hårspray, men takler ikke lukten av tradisjonell hårspray, som Elnette. Liker ikke lukten på Define heller, selv om den ikke er så ille som Elnette. Ellers har du BedHead hårspray som også lukter godt! Alt av BedHead lukter godt. Anonymkode: d4268...82c 2
Hellian Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må prøve got2be, den rosa! Den lukter helt fantastisk, lukter jordbær. Bruker hårspray, men takler ikke lukten av tradisjonell hårspray, som Elnette. Liker ikke lukten på Define heller, selv om den ikke er så ille som Elnette. Ellers har du BedHead hårspray som også lukter godt! Alt av BedHead lukter godt. Anonymkode: d4268...82c Tusen takk! Da skal jeg prøve ut got2be 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå