Nilla Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Vi har to som skal synge sammen i bryllupet vårt. men vi skal bestemme sang, og har vanskelig for å finne "den rette". Forslag til annen sang enn "From this moment", "The Rose", "Mitt hjerte er ditt"...? (Ikke noe galt med disse sangene, men de er allerede opp til vurdering.) Nok en gang stiller jeg min lit til KG! Deres ydmyke, Nilla.
Gjest Praxis Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 "Songbird" med Eva Cassidy er nydelig, og synges gjerne tostemt!
leela Skrevet 25. juni 2005 #3 Skrevet 25. juni 2005 Jeg tror vi ender opp med "Det Vakraste" av Cecilia Vennersten.
Gjest TT ii Skrevet 25. juni 2005 #4 Skrevet 25. juni 2005 Eller du har nydelig "You raise me up" - sunget av bl. a Josh Groban og Secret Garden...den er fantastisk! Vet også om noen som brukte Celin Dions "Tell him" -nydelig tostemt! :-)
Gjest lindas Skrevet 25. juni 2005 #5 Skrevet 25. juni 2005 hva med "mysteriet deg" med bjørn eidsvåg?? den skal vi ha til vals... og hvis jeg får ordna det uten at "gubben" finner ut av det skal jeg overraske han med "you`ll never walk alone" som utgangs melodi/sang. han er liverpool fan,og jeg er fotball hater så det vet jeg blir en overraskelse...
Arwen Skrevet 25. juni 2005 #6 Skrevet 25. juni 2005 Selv om mange ser på det som en julesang så synes jeg Petter Jöback sangen - Gå inte forbi er nydelig. Eller När löven faller med Carola. Fine sanger som hvertfall ikke er oppbrukt
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #7 Skrevet 25. juni 2005 hva med "mysteriet deg" med bjørn eidsvåg?? den skal vi ha til vals... og hvis jeg får ordna det uten at "gubben" finner ut av det skal jeg overraske han med "you`ll never walk alone" som utgangs melodi/sang. han er liverpool fan,og jeg er fotball hater så det vet jeg blir en overraskelse... Har vært i bryllup hvor denne har blitt brukt som utgangsmasj og det var veldig flott Mannen din blir sikkert superglad for det!
aprilbrud Skrevet 25. juni 2005 #8 Skrevet 25. juni 2005 Min venninne sang Ett liv med dig (Real group) i vår vielse. Den er veldig vanlig å bruke under vielser i Sverige og Finland (min venninne er finsk), ikke fullt så vanlig her i Norge. Men utrolig vakker, jeg felte et par tårer når hun sang den ja... Rett etter ekteskapsinngåelsen sang hun Fly me to the moon, også en suksess!!
Gjest Gjesten Skrevet 25. juni 2005 #9 Skrevet 25. juni 2005 Jeg skal ha sangen "Han er der" i kirka, det er en kjempefin sang som må synges tostemt, kristent innhold, handler om ekteskapet og at Gud vil være med dem i tykt og tynt, skikkelig rørende fin sang.. Sangteksten er slettet i henhold til våre regler om kopirett. (kopinor.no) Misty (mod)
prikkeline Skrevet 25. juni 2005 #10 Skrevet 25. juni 2005 Vi skal ha "Jeg trenger deg" - sunget av Sissel Kyrkjebø på hennes første cd ved navn "Sissel" fra 1986. Veldig fin tekst på - og fin melodi. Vi ville nemlig ha noe norsk, det var viktig for oss. Den heter "I needed you" på engelsk
Ainaen Skrevet 25. juni 2005 #11 Skrevet 25. juni 2005 Heisann!! Vi skal ha Å kuinne æ skrive med Lars (Kari og Ola) Bremnes. Den synes vi er nydelig!! :-) To kamerater av brudgommen skal synge, hvor en av de også spiller piano. Gleder meg utrolig mye til å høre sangen i kirka for disse gutta (kameratene) kan spille/synge og jeg elsker den sangen!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #12 Skrevet 25. juni 2005 Heisann!! Vi skal ha Å kuinne æ skrive med Lars (Kari og Ola) Bremnes. Den synes vi er nydelig!! :-) To kamerater av brudgommen skal synge, hvor en av de også spiller piano. Gleder meg utrolig mye til å høre sangen i kirka for disse gutta (kameratene) kan spille/synge og jeg elsker den sangen!!!! å ja, den sangen er nydelig! nå må jeg sette den på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå