Gå til innhold

Dere single med barn trives dere med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har selv 3 barn i alder 10 til 14. Er singel og vil ikke ha ny mann i mitt liv. Er det flere av oss?

Anonymkode: 9ed42...997

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg føler det likt. Har en på 6.5, og jeg ønsker meg ingen ny mann. Har det så fint oss to :)

Anonymkode: eebf5...d08

AnonymBruker
Skrevet

Har to barn, 7 og 10 år.  Den yngste var 1 år da jeg ble alene med dem.  Det har vært travle dager, og jeg har ikke syntes jeg hadde verken tid eller behov for noen kjæreste. 

Traff en kvinne for et par år siden som var i samme situasjon som meg.  Det var ikke viktig for noen av oss, men sånn ble det.  Vi er kjærester, men ikke samboere. Å blande to familier er ikke enkelt.  Vi har valgt å ikke ta den risikoen. 

Anonymkode: 2a15e...967

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et barn på 9 år. Vært singel siden svangerskapet. Har omsorgen 99% av tida. Stortrives! Hater de få nettene i året barnet er borte:) Håper på å finne meg en mann senere i livet , men akkurat nå føler jeg at vi har det veldig fint, men masse kvalitetstid. Ingen andre vi MÅ ta hensyn til. Når det er sagt har vi et stort nettverk av familie og venner som vi tilbringer mye tid sammen med.

Folk maser om at jeg må finne meg noen, men har rett og slett ikke motivasjon til å date noen. 

Anonymkode: d3101...121

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har to barn, 7 og 10 år.  Den yngste var 1 år da jeg ble alene med dem.  Det har vært travle dager, og jeg har ikke syntes jeg hadde verken tid eller behov for noen kjæreste. 

Traff en kvinne for et par år siden som var i samme situasjon som meg.  Det var ikke viktig for noen av oss, men sånn ble det.  Vi er kjærester, men ikke samboere. Å blande to familier er ikke enkelt.  Vi har valgt å ikke ta den risikoen. 

Kan jeg spørre om du er mann eller kvinne? Bare litt nysgjerrig 🤪

Anonymkode: f25b3...635

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann.

Skrevet
Akkurat nå, Zienna skrev:

Jeg er mann.  Jeg er kvinne.  Hva slags betydning har det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 4-åring og trives bedre som singel enn i forhold 🙂

Anonymkode: 82a59...fb3

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann.  Men som noen skrev her, det er vel ikke av viktighet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er alene med 10-åring. Savner ikke partner i livet og ser ikke etter en. 

Opplever alt som lettere uten. 

Anonymkode: 6e044...323

Skrevet

Har det veldig bra som alenemamma og kommer til å fortsette med det. 😊

Mann i hus her er uaktuelt, vil ikke utsette meg eller barnet mitt for det styret der. Enklere å leve alene så trenger vi ikke å ta hensyn til noen andre enn oss selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en 3 åring og stortrives som singel. Eneste er at jeg noen ganger har dårlig samvittighet for å ikke hi barnet en farsfigur.  Men for min del trives jeg godt.

Anonymkode: b8de5...55a

AnonymBruker
Skrevet

Har barn på 8 og 5. Vært singel siden mimste var 1. Ser ikke etter ny partner. Men siste året har ønske om en partner kommet. Barna er større og krever ikke så mye. Har barna 100% så fokuset har vært på de. Nå har far de annenhver helg. Kunne tenkt meg å date en fyr keg har pratet med i 3 måneder. Men han bor o utlandet. Så da ble det med det😂

Anonymkode: d09e6...e60

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har barn på 8 og 5. Vært singel siden mimste var 1. Ser ikke etter ny partner. Men siste året har ønske om en partner kommet. Barna er større og krever ikke så mye. Har barna 100% så fokuset har vært på de. Nå har far de annenhver helg. Kunne tenkt meg å date en fyr keg har pratet med i 3 måneder. Men han bor o utlandet. Så da ble det med det😂

Anonymkode: d09e6...e60

Kast deg ut i datingen igjen 😉 Jeg er i nesten samme situasjon selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...