Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg får kun høre at han sikkert bare er med meg pga opphold. Vi har et fint forhold og jeg skjønner ikke hvorfor menn fra Gambia har så dårlig rykte på seg? Jeg er ung pen kvinne som kan lett få menn men jeg falt for han....ikke overvektig gammel 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3df71...d8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kondolerer.

Anonymkode: bf7db...18f

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Kondolerer.

Anonymkode: bf7db...18f

Rasistisk?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg får kun høre at han sikkert bare er med meg pga opphold. Vi har et fint forhold og jeg skjønner ikke hvorfor menn fra Gambia har så dårlig rykte på seg? Jeg er ung pen kvinne som kan lett få menn men jeg falt for han....ikke overvektig gammel 🤷🏻‍♀️

Ok. Da ønsker jeg dere en god fremtid. Overvektige, gamle damer er det faktisk stor etterspørsel etter blant "søkende afrikanske menn", så dette er ikke noe negativt i denne sammenhengen. 

Anonymkode: a2839...b10

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har menn fra Gambia et dårlig rykte? Mitt inntrykk er at de fleste ikke vet hvor Gambia ligger, eller at det er et land.

De som sier at han bare er ute etter opphold ønsker jo bare å beskytte deg.

Anonymkode: 7d332...d62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har menn fra Gambia et dårlig rykte? Mitt inntrykk er at de fleste ikke vet hvor Gambia ligger, eller at det er et land.

De som sier at han bare er ute etter opphold ønsker jo bare å beskytte deg.

Anonymkode: 7d332...d62

De sin sier dette kjenner ikke han eller hans land noe særlig

AnonymBruker
Skrevet

De som sier at han bare er ute etter å utnytte deg for å få opphold, kjenner nok godt til både gambia og gambiske menn. Jeg kjenner seg to damer som fikk seg gambiske menn, når de hadde ordnet seg statsborgerskap så forvant de.

Anonymkode: a6068...678

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

De som sier at han bare er ute etter å utnytte deg for å få opphold, kjenner nok godt til både gambia og gambiske menn. Jeg kjenner seg to damer som fikk seg gambiske menn, når de hadde ordnet seg statsborgerskap så forvant de.

Broren til kjæresten har vært gift i mange år med norsk dame og han har ikke forlatt henne? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var trist, var det store aldersforskjell på de?

AnonymBruker
Skrevet

Det er trist med slike kommentarer, men det eneste dere kan gjøre er vel da å bevise at de tar feil. 

Jeg er selv gift med en mann fra Vest-Afrika. Jeg har også fått kommentarer om at det bare var pga opphold. Til og med faren min mente det. 

Men nå har vi vært sammen i 10 år, mannen har hatt norsk statsborgerskap i noen år, og vi er fremdeles sammen. 

Så jeg har ikke fått kommentarer om det fra noen på lenge. 

Jeg kjenner ei som er gift med en mann fra Gambia også, og har vel vært det i ca 10 år. Så det er da også mange bra gambiske menn. 

Anonymkode: 57aa4...05f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ok. Da ønsker jeg dere en god fremtid. Overvektige, gamle damer er det faktisk stor etterspørsel etter blant "søkende afrikanske menn", så dette er ikke noe negativt i denne sammenhengen. 

Anonymkode: a2839...b10

Mindre mistenkelig når de dør kort tid etter bryllupet.

Anonymkode: 36bd0...8fe

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mindre mistenkelig når de dør kort tid etter bryllupet.

Anonymkode: 36bd0...8fe

Hvem dør kort tid etter bryllupet?

Anonymkode: 57aa4...05f

AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut "mann fra Gambia " med"ung dame ifra Thailand" så har du svaret ditt.

Anonymkode: c5ea4...8b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt ut "mann fra Gambia " med"ung dame ifra Thailand" så har du svaret ditt.

Nettopp. 😂

Anonymkode: 7e5ac...cb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp. 😂

Anonymkode: 7e5ac...cb1

Det er som regel eldre menn som går for damer fra Thailand og eldre kvinne som reiser på ferie til Gambia osv. Han her bor i Norge og har opphold og vi er like gamle 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ Er det ikke litt vel stereotypisk ?

• Liker 1
Skrevet

Spiller det noen rolle hva folk mener og tror om dere, hvis du selv er sikker på ham? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel eldre menn som går for damer fra Thailand og eldre kvinne som reiser på ferie til Gambia osv.

Tja...du mener det samme selv ja...du er med på å underbygge stereotypen selv her.

Saken er vel at veldig få forstår hva du skal med en som har ca null til felles med deg, total ulik kultur og referansebakgrunn.

Hva han kan ha bruk for for deg til er jo så mangt.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja...du mener det samme selv ja...du er med på å underbygge stereotypen selv her.

Saken er vel at veldig få forstår hva du skal med en som har ca null til felles med deg, total ulik kultur og referansebakgrunn.

Hva han kan ha bruk for for deg til er jo så mangt.

Tja vi er begge muslimer?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja vi er begge muslimer?

Så du lurte oss,er du selv fra Afrika? 

Anonymkode: 36039...90a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du lurte oss,er du selv fra Afrika? 

Anonymkode: 36039...90a

Eh? Ja for alle muslimer er fra Afrika 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...