Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen min bruker meg når tingene hennes blir ødelagt. Mobilen hennes funket ikke, hun krevde at jeg måtte lete etter en for hun inbilte seg at jeg hadde noen brukte mobiler liggende, det hadde jeg ikke, sa jo det til henne men da ble hun sur og spurte om å få lete selv, sa nei til det da jeg ikke liker at andre skal romstere inne hos meg, ble en del kjeftemeldinger som jeg ikke gadd å svare på og ringing på døren. Skjønner om hun har dårlig råd, men det er ikke mitt ansvar nå tingene hennes ryker, og jeg føler hun legger problemene over på meg. Om jeg hadde hatt brukte mobiler liggende så hadde de nok vært ødelagte. Krevde også å få kniv til en blender siden hennes var ødelagt og hun har lik blender. Blir så oppgitt. Kan vel ikke være normalt dette? 

Anonymkode: c6b05...e91

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det normalt! Hadde sluttet å snakke med henne og blokkert nummeret. 

Anonymkode: a7e71...a13

• Liker 5
Skrevet

Herregud, finnes så mange rare folk 😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skal prøve å slutte å svare henne.

Anonymkode: c6b05...e91

Skrevet

Nei, det er ikke normalt at fremmede folk prøver å trenge seg inn i leiligheten din for å leite etter ting de måtte trenge!   Denne dama er ikke helt riktig skrudd sammen. 

• Liker 11
Skrevet

Kanskje hun sliter psykisk. Og trenger noen som er der for henne, men du kan ta dn prat med henne og si at du ikke liker at hun trenger seg på eller få kjefteneldinger. At hun heller kan spørre pent og enten få ja eller nei. 

Skrevet

Må si meg enig, det er en usedvanlig oppførsel fra en nabo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...