AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Hei, er det noen som vet om det finnes butikker som selger plante terrarium i Bergen? Tenkte på noe ala de fra Green Factory som bl.a. selges på milla boutique i Oslo. Anonymkode: 6d5f0...6c1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Har også vært på utkikk, men jeg har ikke funnet, så jeg skal gå for et glass, en krukke eller bolle av noe slag. Det må da fungere like godt. Anonymkode: aa24c...0b4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 Mener jeg så på Plantasjen eller noe? Anonymkode: ad81c...310
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 Plantasjen på Forus har, hvert fall. Anonymkode: 0ca30...d89
Snuppelupp23 Skrevet 7. mai 2020 #5 Skrevet 7. mai 2020 Tusen takk for svar. Jeg håpet å finne et ferdig da det er mye å tenke på med jordsammensetning og planter om man skal lage et som varer lenge og fungerer godt. Jeg har sett på de på plantasjen, men jeg vil gjerne ha et med et tre. Kanskje de kommer flere steder etterhvert dersom det blir mer populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå