Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er gravid i 6. uke.(?) Er ikke helt sikker ennå, legen ville ikke ha meg på besøk før om en og en halv måned.

Ihvertfall, her en dag oppdaget jeg at jeg hadde litt blodig utflod. det har ikke skjedd før eller etterpå. jeg ble redd og ringte legen, men fikk beskjed om å ta det med ro.

Jeg lurer på om slik utflod er vanlig?

Eller har jeg hatt litt menssmerter helt fra jeg fant ut at jeg var gravid.

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men hadde selv et par dråper rosa utflod rundt sjette uke. Legen min ville da se meg og han gjorde GU der han kjente på livmoren for å finne ut om den var normal eller gravid. Synes kanskje det er rart at du ikke fikk time hos legen din. Hvis det er mye utflod, utover noen dråper KAN det jo være et dårlig tegn. Jeg fikk beskjed om å ta en ny graviditetstest en uke etterpå for å sjekke at jeg ikke hadde mistet.

Håper dette var til noe hjelp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Jeg er også omtrent 6 uker på vei, og har et par ganger hatt rødbrun utflod... Spurte legen min om dette, og i følge han var det iallefall ikke helt uvanlig... Men sa ikke noe beroligende utover dette! Jeg har hørt fra andre at det visstnok er ganske vanlig, men at man skal være obs hvis det blør mer eller ved smerter.. Man må vel bare smøre seg med tålmodighet og vente, tenker jeg. Lykke til iallefall!!

PS! Er det flere som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg hadde også litt rødbrun utflod rundt uke 6, kun en gang. Jeg var på jobb da jeg oppdaget det, og var sikker på at jeg kom til å abortere. Merket ikke noe mer til det i dagene som fulgte, og har fortsatt en liten spire i magen min...

Krumeline

10+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...