AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 For mange år siden hadde jeg en fuktighetskrem fra Dove (tror jeg) med bittelitt selvbruning i. Den var sånn jeg kunne smøre meg med 5-6 ganger og fikk litt farge, så smurte jeg meg 1-2 ganger i uka for å opprettholde. Altså veldig lite selvbruning i den. Jeg har prøvd å google, men blir ikke helt klok. Jeg vil ikke ha vanlig selvbruning for jeg vil ikke bli oransje, skikkelig brun eller noe sånt. Vil bare ha litt freshere enn blåhvit vinterhud Noen anbefalinger? Anonymkode: be44c...c0c
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 Det er denne. https://eleven.no/hudpleie/solprodukter/selvbruning/48636-product?gclid=CjwKCAjwwMn1BRAUEiwAZ_jnEh8KAt5yr1NMk6hQfljarvGltMvH9NwhAEIcrz4zGYRX3cnDZP6NHBoCKY8QAvD_BwE#48636
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #3 Skrevet 6. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mange år siden hadde jeg en fuktighetskrem fra Dove (tror jeg) med bittelitt selvbruning i. Den var sånn jeg kunne smøre meg med 5-6 ganger og fikk litt farge, så smurte jeg meg 1-2 ganger i uka for å opprettholde. Altså veldig lite selvbruning i den. Jeg har prøvd å google, men blir ikke helt klok. Jeg vil ikke ha vanlig selvbruning for jeg vil ikke bli oransje, skikkelig brun eller noe sånt. Vil bare ha litt freshere enn blåhvit vinterhud Noen anbefalinger? Anonymkode: be44c...c0c Var den bra mener du? Eller ikke? Anonymkode: 7bfb3...9cd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #4 Skrevet 6. mai 2020 33 minutter siden, Apocalypte skrev: Det er denne. https://eleven.no/hudpleie/solprodukter/selvbruning/48636-product?gclid=CjwKCAjwwMn1BRAUEiwAZ_jnEh8KAt5yr1NMk6hQfljarvGltMvH9NwhAEIcrz4zGYRX3cnDZP6NHBoCKY8QAvD_BwE#48636 Åh, takk!! Jeg så på den men trodde det var vanlig selvbruning. Da skal jeg bestille en sånn. 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var den bra mener du? Eller ikke? Anonymkode: 7bfb3...9cd Jeg husker den som bra, men det er sikkert 10 år siden jeg brukte den, så kan hende jeg husker feil 😛 Anonymkode: be44c...c0c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Den det er linket til er kun til ansiktet? Anonymkode: 86633...f91
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2020 #6 Skrevet 6. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, takk!! Jeg så på den men trodde det var vanlig selvbruning. Da skal jeg bestille en sånn. Jeg husker den som bra, men det er sikkert 10 år siden jeg brukte den, så kan hende jeg husker feil 😛 Anonymkode: be44c...c0c De har den på Meny og HM. Kjøp den som er for medium/mørk hud. Den for lys hud gir nesten ingen farge.
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2020 #7 Skrevet 6. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den det er linket til er kun til ansiktet? Anonymkode: 86633...f91 Den er egentlig til kroppen men bruker den til ansiktet også.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #8 Skrevet 7. mai 2020 5 timer siden, Apocalypte skrev: De har den på Meny og HM. Kjøp den som er for medium/mørk hud. Den for lys hud gir nesten ingen farge. Er det sterk lukt på den? Skulle også hatt en fuktighetskrem med farge. Har brukt en fra St.Tropez, den er ganske dyr og den lukter slik selvbruningsprodukter vanligvis lukter 😕 Anonymkode: b5ca3...e25
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #9 Skrevet 7. mai 2020 Jeg syns det er sterk lukt i den. Lukter om noen har smurt seg inn med den. Anonymkode: 50844...bc1
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2020 #10 Skrevet 7. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sterk lukt på den? Skulle også hatt en fuktighetskrem med farge. Har brukt en fra St.Tropez, den er ganske dyr og den lukter slik selvbruningsprodukter vanligvis lukter 😕 Anonymkode: b5ca3...e25 Den lukter litt søtt ved påføring. Kan dusje og smøre overkroppen med den på kvelden og gå på jobb dagen etterpå uten å måtte dusje igjen før jobb. Lukter litt typisk selvbruning men ikke så merkbart.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #11 Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, Apocalypte skrev: Den lukter litt søtt ved påføring. Kan dusje og smøre overkroppen med den på kvelden og gå på jobb dagen etterpå uten å måtte dusje igjen før jobb. Lukter litt typisk selvbruning men ikke så merkbart. Det er kanskje verdt å prøve den ettersom prisen ikke er så verst Er lenge siden jeg har brukt selvbruningsprodukter så er ganske blek nå. Sengetøyet mitt er helt hvitt og er redd for at det skal få flekker av selvbruningsproduktene... Anonymkode: b5ca3...e25
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #12 Skrevet 7. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er sterk lukt i den. Lukter om noen har smurt seg inn med den. Anonymkode: 50844...bc1 Vet du om noen selvbruningkremer som ikke lukter? Det hadde vært helt perfekt:) Anonymkode: b5ca3...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå