Gå til innhold

Samboer vil ikke at jeg skal besøke min mor, og ta med baby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte besøke min mor om 2 uker. Han jobber hverdager, og mener det ikke er riktig at jeg tar med 1,5 åringen bort fra han noen dager. Sist det skjedde så var hun veldig mammadalt da hun kom hjem igjen. 

Jeg sier at jeg må jo få besøke min mor, og samboeren kan jo ikke ha henne da hun jobber hverdager. Så jeg må jo ta henne med. Han vil ikke dette. 

Hva mener dere? 

Anonymkode: c26d9...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud du må da kunne reise bort med ungen i  noen dager- er min tanke. At ungen blir litt mammadalt en stund overlever man. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ble noen dager ei veka eller noe?

Han vil nok bare væra med ungen etter jobb. koselig det da ❤️

Anonymkode: 27245...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært greit om han tok med ungen bort noen dager?

Anonymkode: 8bf25...31d

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikkert på at det ikke bare er en unnskyldning for at han ikke vil du skal reise bort?

Hadde det vært meg hadde jeg følt meg fanget. Ikke kan du ta med deg barnet og dra, og ikke kan du dra uten barnet fordi han jobber. Høres ikke normalt ut altså.

Anonymkode: 44c25...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnets deres sluttet å være en baby på ettårsdagen sin!

Anonymkode: 81aa7...3c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke latt mannen min reise med jenta vår på 4år i noen dager. Vil ikke savne henne i noen dager når jeg har valg. Om vi skiller oss for eksempel er det en annen sak. Da må man bare. Men om det er besøk, så må vi bare finne på noen dager som passer oss alle. Evt. om besteforeldrene kan komme til oss. Noen dager uten å se sitt 1-åring er mye for noen. Det må du bare akseptere 

Anonymkode: 64bcf...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For normale, velfungerende mennesker bruker ikke dette være et problem. Hadde personen argumentert at de fryktet koronasmitte, så hadde jeg kunne skjønt det. Men det er ingenting som heter "du får ikke lov, for jeg vil ikke". 

Anonymkode: 086b7...82e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke greier seg uten barnet noen dager, så får han komme fredag etter jobb, eller ta seg ut noen feriedager.

Anonymkode: 29bc3...534

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnets deres sluttet å være en baby på ettårsdagen sin!

Anonymkode: 81aa7...3c2

Ja jeg vet, ble litt feil i overskriften. Uvanesak.. 

Anonymkode: c26d9...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det kan være vondt for ham.

Anonymkode: 16074...0ef

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det ikke er kjekt. Jeg tok med barnet vårt noen dager på besøk hos søstra mi som bor mange timer kjøring unna,da var jeg der ei langhelg. Da var barnet 6 måneder eller noe. Og min samboer tok med seg barnet i sin permisjon til sin familie noen dager. Jada. Var trist og tomt når de ikke var der. Men jeg kunne jo ikke nekte. Da kunne jo han nekta meg å ta med barnet til min familie også, nor jeg ikke hadde likt. Må den andre jobbe, så må den jobbe. 

Anonymkode: 2bffe...2e8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...