Gå til innhold

SATS har åpnet treningssentrene igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk akkurat et varsel i appen min om at det tilbys utendørs gruppetimer torsdag-søndag fremover, fra og med i morgen for utvalgte sentre.

Der står det ingenting om fysisk oppmøteplass, eller om man skal følge reglene (som jeg antar ingen har fått med seg) om å ha med egne engangshansker + håndkle, pannebånn og armsvettebånd.

Hvis man skal ha styrketreninger utendørs, må jo den utendørs plassen være et sted i nærheten. Da må man ha utstyr, da må man hente utstyr. Det betyr inn på sentrene. Det betyr garderober for å legge igjen klærne, eller skal man bare møte opp utenfor senteret ferdig påkledd og være som turist i egen by der du bare står sammen med en gjeng andre og ikke helt aner hvor du skal?

Og hvordan skal man håndtere det med tanke på køsystem på gruppetimer, når man ikke har en fysisk billett som før, fordi automatene er jo inne på senteret; er det scanning som i billettkontroll på trikken?

Jeg skal i hvert fall benytte meg av det, men greit å vite hvordan det fungerer: har dere vært med på utendørse gruppetimere?

Anonymkode: 6cca4...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 6.5.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk akkurat et varsel i appen min om at det tilbys utendørs gruppetimer torsdag-søndag fremover, fra og med i morgen for utvalgte sentre.

Der står det ingenting om fysisk oppmøteplass, eller om man skal følge reglene (som jeg antar ingen har fått med seg) om å ha med egne engangshansker + håndkle, pannebånn og armsvettebånd.

Hvis man skal ha styrketreninger utendørs, må jo den utendørs plassen være et sted i nærheten. Da må man ha utstyr, da må man hente utstyr. Det betyr inn på sentrene. Det betyr garderober for å legge igjen klærne, eller skal man bare møte opp utenfor senteret ferdig påkledd og være som turist i egen by der du bare står sammen med en gjeng andre og ikke helt aner hvor du skal?

Og hvordan skal man håndtere det med tanke på køsystem på gruppetimer, når man ikke har en fysisk billett som før, fordi automatene er jo inne på senteret; er det scanning som i billettkontroll på trikken?

Jeg skal i hvert fall benytte meg av det, men greit å vite hvordan det fungerer: har dere vært med på utendørse gruppetimere?

Hva med å sende de en Mail.......😴

Anonymkode: c796c...5ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var jo en mail med link med info? Sjekk mailen din. 

Anonymkode: 3a677...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. De kjører utendørs trening uten utstyr!! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Du er ikke en videre løsningsorientert person, eller hva?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som var på SATS i går på gruppetimene de nå har åpnet for? Erfaring etter å ha trent gruppetrening utendørs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært med på en time, og alle hadde med egen matte. Det gikk kjempefint 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på crossfit på torsdag, det var veldig gøy. Men jeg syns det var litt kjedelig uten utstyr så litt usikker på om jeg skal gjøre det igjen. Jeg driver mest med dans, men spørs om Sats får lov til å ha zumba ute med høy reggaeton-musikk. Savner zumba, ikke helt det samme å danse hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan er reglene rundt forkjølelse? Har folk dugnadsånd, eller var det mange snufsete folk der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ulempen med SATS nå er at bookingssystemet deres er nede. Gjeldet det dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...