AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #1 Skrevet 6. mai 2020 Huden min er ganske slapp og jeg synes ikke gode kremer og pleie hjelper så mye lenger. Eller hjelper nok. Er snart 50 år. Noen som har god erfaring med skinbooster ? Anonymkode: 2921a...9ce
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #2 Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huden min er ganske slapp og jeg synes ikke gode kremer og pleie hjelper så mye lenger. Eller hjelper nok. Er snart 50 år. Noen som har god erfaring med skinbooster ? Anonymkode: 2921a...9ce Hva har du prøvd av kremer/hudpleieprodukter og hvor lenge? Anonymkode: 3a7a8...fdb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 På 6.5.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev: Hva har du prøvd av kremer/hudpleieprodukter og hvor lenge? Anonymkode: 3a7a8...fdb Veldig gode merker siden jeg var i 20-årene. Nå Dermalogica. Anonymkode: 2921a...9ce
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Vurderer det samme.. Ser på før og etter-bilder at det er noen som mister karakter i ansiktet selvom de ser yngre og freshere ut. Vil tro at med kun en behandling kan man freshe opp og samtidig beholde uttrykk og ansiktstrekk. (Fått høre dette av behandler på Colosseum Aleris) Har prøvd Restylane tear through (Under øyne) og var superfornøyd. Følte meg vel og mørke ringer og mye av linjer forsvant uten at jeg så annerledes ut. Er 38 år. Lykke til 🙂 Anonymkode: 2fe73...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå